כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
במהלך שוד

התקשרה למשטרה מהפריזר: אמא שלה ענתה לשיחה

נערה בת 16 שעובדת במקדונלד'ס, התקשרה מהמקפיא כדי לדווח על שוד מזוין, וגילתה שאמה שלה שעובדת במוקד החירום נמצאת בצד השני של השיחה. האמא שעובדת במוקד החירום במשך 24 שנים, הורתה לבתה לתת תיאור של החשודה והיא נעצרה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

נערה בת 16 שעובדת במקדונלד'ס בניו אורלינס התקשרה למוקד החירום 911 מהמקפיא כדי לדווח על שוד מזוין - וגילתה שאמה שלה שהיתה המוקדנית במוקד החירום באותה שעה, נמצאת בצד השני של הקו. מסתבר כי טניה היל התקשרה לבקש עזרה בזמן שאמה שלה, טרי קלארק, עבדה במשמרת לילה מאוחרת ב-17 באוקטובר, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה WDSU News.

"הייתי בהלם", אמרה אמה לערוץ הטלוויזיה, קלארק סיפרה שביקשה את מיקומו של סניף המקדונלד'ס ובתה הגיבה, "זו אני, טניה בקליבורן, אמא, תעזרי". על פי הדיווח, אישה חמושה נכנסה לסניף ונעלה את העובדים במקפיא. "אמא, בבקשה תזדרזי, יש לה אקדח," אמרה טניה היל לאמה במהלך השיחה. האמא שעובדת במוקד החירום במשך 24 שנים, הורתה לבתה לתת תיאור של החשודה והוא נעצר.

"מה ששבר אותי היה כשהילד שלי אמר, 'אנחנו במקפיא'. ואני אמרתי, 'המקפיא?' בזמן שקיבלתי את השיחה, דמעות ירדו על פניי, אבל אני עדיין ניסיתי לעשות את העבודה שלי" אמרה קלארק. לאורך החוויה המפחידה, קלארק הצליחה לשמור את בתה רגועה ולהביא שוטרים ממשטרת ניו אורלינס למקום.

היל נזכרה שחשה "ממש מפוחדת" ואמרה שהיא מעולם לא תיארה לעצמה שהיא תישדד באיומי אקדח בעבודה הראשונה שלה. "הייתי מאוד מודאגת כי לא רציתי שאמא שלי תצטרך לקבור את הילדה הצעירה שלה. יכולתי לאבד את חיי, אבל היא הצילה את חיי. שמחתי מאוד", אמרה היל.

שוד מקדונלד'ס מוקדנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד