כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

איך לחפש פרויקטי נדל"ן חדשים בעיר רמת גן

אם אתם רוצים לרכוש דירה בעיר רמת גן, תוכלו לחפש פרויקטים באתר העירייה או בשכונות ישנות שבהם הולכים לבצע פרויקטים של תמ"א 38 2 ופינוי בינוי. חשוב לדעת שפרויקטים אלו מאוד נפוצים בעיר זו

איך לחפש פרויקטי נדל"ן חדשים בעיר רמת גן
פרוייקט נדל"ן צילום: FREEPIK

העיר רמת גן היא אחת הערים היותר מבוקשות כיום מבחינת נדל"ן. אנשים רוצים לגור בעיר הזו כי היא עיר יוקרתית, קרובה מאוד לעיר הגדולה תל אביב, החינוך בה מעולה ויש בה הרבה אפשרויות. עם זאת, הנדל"ן בה לא תמיד זול וכדי למצוא מגורים בעלות סבירה, יהיה עליכם למצוא את הפרויקטים המיוחדים של העיר. בכתבה הבאה נדבר על הדרכים למצוא פרויקטי נדל"ן איכותיים בעיר. 

להיכנס לאתר העירייה

אחת הדרכים הכי טובות לחפש פרויקטים חדשים ברמת גן היא דרך אתר האינטרנט של העירייה, בדגש על אגף ההנדסה. בדרך כלל באגף ההנדסה מציינים פרויקטים עתידיים בעיר ובמיוחד כאלו המתבצעים באופן מאוד מיוחד. באתר העירייה בדרך כלל יהיו כתובים כל הפרטים שאתם צריכים כדי להבין באיזה רחוב או שכונה הולך להיבנות בניין מגורים חדש. תוכלו ללכת עם המידע שקיבלתם אל המקום, לאתר את הפרסום על בניית הבניין ולהיות בקשר עם חברת הקבלן או היזם של הפרויקט.

לחפש שכונות ישנות שיש בהם הודעה על תמ"א 38 או פינוי בינוי

עיר כמו רמת גן, היא בדרך כלל עיר צפופה מאוד ורוב השטחים שבה נוצלו לבנייה. כיום, בנייה חדשה בעיר מתאפיינת בעיקר בהתחדשות עירונית. כיום יש שני פרויקטים עיקריים להתחדשות עירונית. האחד הוא תמ"א 38 והשני הוא פינוי בינוי. בשני אלו הורסים בניין ישן ובונים בניין חדש במקומו ואתם יכולים להגיע אל היזמים והקבלנים ולרכוש לעצמכם דירה חדשה במחירים יותר נמוכים, מהסיבה שאתם רוכשים את הדירה על הנייר, עוד לפני שהיא בנויה וזה מוזיל את המחיר בכמה מאוד שקלים. 

האם פרויקטים חדשים מהסוג של תמ"א 38 ופינוי בינוי הם פרויקטים איכותיים?

התשובה היא בהחלט! כל פרויקט של תמ"א 38 או פינוי בינוי, עוברים המון אישורים בדרך לפני שמתחילים בבנייה. הפרויקטים מאושרים רק לאחר שבדקו היטב את כל הפרטים ההנדסיים שבהם. יותר מכך, במידה ומדובר על פינוי בינוי, בפרויקטים אלו משקיעים גם בפיתוח עירוני של האזור אשר סובב את קומפלקס הבניינים שנבנים מחדש והדגש הוא תמיד על יצירת סביבה עם איכות חיים עבור הדיירים שיגורו בבניין. 

לסיכום, אם אתם רוצים לרכוש דירה בעיר רמת גן, תוכלו לחפש פרויקטים באתר העירייה או בשכונות ישנות שבהם הולכים לבצע פרויקטים של תמ"א 38 2 ופינוי בינוי. חשוב לדעת שפרויקטים אלו מאוד נפוצים בעיר זו. 

פרויקט תמ"א 38 נדל"ן למגורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד