כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אנטי-ערבית

דאגה מהממשלה החדשה: "לא נתחמק מהוקעת ביטויים"

הליגה נגד השמצה מודאגת מתוצאות הבחירות בישראל שמצביעות על כך שהממשלה הבאה בראשות ראש ממשלת ישראל לשעבר בנימין נתניהו תכלול ככל הנראה נציגים ממפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית

דאגה מהממשלה החדשה: "לא נתחמק מהוקעת ביטויים"
בן גביר סמוטריץ' צילום: פלאש 90

הליגה נגד השמצה פרסמה כי היא מביעה דאגה לגבי הכללתם הצפויה של "קיצוניים" בקואליציה ובממשלה החדשה בישראל: "אנו מברכים את ראש הממשלה וראש הליכוד בנימין נתניהו על הזכייה בבחירות ומאחלים לו הצלחה" מסרה הליגה, "אנו מודאגים מאוד מכך שתוצאות הבחירות בישראל מצביעות על כך שהממשלה הבאה בראשות ראש ממשלת ישראל לשעבר בנימין נתניהו תכלול ככל הנראה נציגים ממפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית, כולל מנהיגיהן איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ', אשר ככל הנראה יכהנו בה כשרים. לשניהם היסטוריה ארוכה של מעורבות בהתנהגות גזענית, אנטי-ערבית, ואחרת. בפרט, אנו מודאגים מכמה מכוונותיו המדיניות המוצהרות של מר בן-גביר, לרבות הקמת משרד ממשלתי ל"עידוד" הגירה של ערבים אזרחי ישראל. - שמפלגתו מכנה "אויבי ישראל".

עוד נאמר: "כארגון המחויב עמוקות לביטחונה ולרווחתה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, אנו מאמינים כי הכללת יחידים ומפלגות ימין קיצוני אלה בממשלה ישראלית תעמוד בניגוד לעקרונות היסוד של ישראל, ותשפיע על מעמדה, אפילו בקרב תומכיה החזקים ביותר".

"כארגון המחויב למאבק בגזענות ובכל צורות השנאה, ומדיניות של ממשלת ישראל ומנהיגי ישראל הכוללים שנאה, גזענות, אנטי-ערבית, ואנטי-דמוקרטית. אנו מחויבים לעבודתנו החשובה לקידום הלכידות החברתית בחברה הישראלית, לרבות מאבק בגזענות, קנאות וכל צורה של שנאה, ולעמידה אל מול אלו המבקשים לתקוף או לדחוק לשוליים קבוצות מיעוט מכל הסוגים. אנו נמשיך לקדם נורמליזציה ישראלית-ערבית ומדיניות שתשמור על הרלוונטיות של פתרון שתי המדינות האולטימטיבי".

לסיום הם אומרים: "אנו גם צופים שיש מי שמחויבים לשלול את הלגיטימיות של ישראל, ועוסקים בדמוניזציה בלתי פוסקת של הציונות, אשר יתחזקו עוד יותר מההתפתחויות הפוליטיות הללו, עם השלכות על הקהילות היהודיות העולמיות, ובפרט על הסטודנטים היהודיים בקמפוס. הליגה נגד השמצה נותרה מחויבת ביותר להיאבק ביוזמות אלו ולפעול נגד אנטי-ציונות ומאמצים אחרים לתקוף את הלגיטימיות של ישראל כמדינה יהודית".

הליגה נגד השמצה בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר בנימין נתניהו תוצאות הבחירות לכנסת ה-25 בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד