י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תומך טרור

רופא סיפק למחבל עוגות, צילם סלפי - וזומן לשימוע

טרוריסט פלסטיני שדקר לפני שבועיים בשבת בחור חרדי בפיגוע בירושלים ומאושפז בביה"ח, זכה ב"תנאים מיוחדים" | הדסה: "אנו רואים בחומרה את מעורבותו של המתמחה באירוע, ובימים אלה מתברר המקרה בבירור משמעתי"

פינוי הפצוע מזירת הפיגוע
פינוי הפצוע מזירת הפיגוע צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רופא מבית החולים הדסה עין כרם סיפק למחבל המאושפז בבית החולים עוגות של רולדין ופרטי מזון נוספים. שוטרים אשר השגיחו על המחבל דרשו מהרופא לחדול מכך, אך זה התעלם. בעקבות תלונות שהגיעו להנהלת בית החולים, שבהן נמסר כי הרופא הצטלם סלפי מחויך עם המחבל, ערך בית החולים תחקיר, והרופא זומן לשימוע משמעתי, כך מדווח נטעאל בנדל, ב'ישראל היום'

במחלקת כלי דם בביה"ח הדסה עין כרם מאושפז המחבל מוחמד אבו קטאיש בן ה־16, אשר ביצע פיגוע דקירה בירושלים ב־22 באוקטובר ולאחר כשעה נורה בידי שוטר במגרש כדורגל.

חרדי נפצע קשה בפיגוע דקירה בירושלים, המחבל נורה ע"י שוטר | תיעוד

תלונות שהגיעו להנהלת בית החולים העידו כי אחד מרופאי המחלקה, ד"ר אחמד מחאג'נה, ניגש לחדרו של המחבל ובניגוד לנהלים סיפק לו עוגות ומיני מתיקה שהזמין מרולדין. כאמור, הרופא לא שעה להפצרות לחדול מכך. בעקבות כך נפתח נגדו הליך משמעתי.

עוד דווח ב'ישראל היום', כי במהלך מבצע שומר החומות פרסם ד"ר מחאג'נה פוסט עם סמלי תמיכה במאבק הפלשתיני. אביו ואחיו של ד"ר מחאג'נה הם עורכי דין המייצגים, בין השאר, מחבלים ואסירים ביטחוניים, בהם המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. בעבר קיבלו עורכי הדין תעודת הוקרה מפת"ח על תרומתם לאסירים ביטחוניים.

מביה"ח הדסה עין כרם נמסר: "הדסה פועלת בשת"פ מלא עם גורמי הביטחון, כך גם באירוע המתואר. אנו רואים בחומרה את מעורבותו של המתמחה באירוע, ובימים אלה מתברר המקרה בבירור משמעתי".

 

הדסה עין כרם מחבל פלסטיני פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד