ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
סמוך לכניסת השבת

בני ברק: אש פרצה בדירה, אישה בת 50 נפצעה קשה

בשריפה שפרצה בדירת מגורים בבני ברק, נפצעה אישה באורח קשה | היא פונתה לבית החולים עם כוויות קשות בגופה | נסיבות השריפה בבדיקה

בני ברק: אש פרצה בדירה, אישה בת 50 נפצעה קשה
כוחות ההצלה בזירה צילום: דוברות מד"א

אישה כבת 50 נפצעה באורח קשה, בשריפה שפרצה אמש (שישי) בביתה שבבני ברק. האישה, שסבלה מכוויות קשות בכל חלקי גופה, פונתה לבית החולים תל שיבא-תל השומר.

במשטרה ובכבאות והצלה בודקים מה הוביל לשריפה, שפרצה בדירה סמוך לכניסת השבת. הדיווח למד"א התקבל מעט לפני השעה 16:20, אודות שריפת בדירה ברחוב רב האי גאון בבני ברק. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר אישה כבת 50 במצב קשה עם כוויות בגופה כשהיא מורדמת ומונשמת", נמסר מהארגון

החובשים של מד"א שמעון ברדי ומשה כהן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "האישה שסבלה מכוויות קשות בגופה שכבה בסמוך לכניסה לדירה בקומת הקרקע של הבניין. שכנים בבניין סיפרו לנו שהם ראו את השריפה וכיבו את האש שאחזה בפצועה באמצעות מטפים."

"יחד עם הצוות לטיפול נמרץ של מד"א שהגיע הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר כשמצבה קשה מאוד ולא יציב", הוסיפו החובשים.

פראמדיק הצלה צביקה גדלוביץ וחובש הצלה פיני עזרא סיפרו: "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לאשה כבת 50 עם כוויות בכל חלקי גופה, לאחר שנכוותה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני במקום, והיא פונתה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים שיבא בתל השומר".

שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד