ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
והראנו בבנינו 

צפו: ב'בית מתתיהו' יצקו את הרצפה לבית המדרש

בישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק נמצאים בתנופת בנייה לבנות את בית המדרש החדש של הישיבה. ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר יצק את היסודות לרצפה. צפו בתיעוד 

צפו: ב'בית מתתיהו' יצקו את הרצפה לבית המדרש
יציקת היסודות בישיבת בית מתתיהו צילום: שוקי לרר

בישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק נמצאים בתנופת בניה ממשית, השבוע יצקו את רצפת הקומה הרביעית שהיא עתידה להיות ההמשך לביהמ"ד הקיים, שיורחב ויוכל את מס' הבחורים הקיים כיום בישיבה.

ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר ששמח מאוד לראות את ההתקדמות, עלה בעצמו יחד עם קבוצת בחורים אל אתר הבניה ופצחו בשירת 'ויהי נועם' ושירי תודה לקב"ה, על גודל ההשגחה, שבסייעתא דשמיא זוכים לראות את תחילתו של מימוש החזון, בבניין ההולך ונבנה.

ראש הישיבה ציין במעמד שיש בתים שקודם בונים את הבית ואז בונים את המהות ויש בתים שקודם נבנית המהות ולאחר מכן בונים את הבית, "אצלנו" אמר הגר"ב ויסבקר, הבחורים כבר לומדים ומתפללים, הם כבר בונים את המהות, והיום ב"ה אנחנו בונים את הרצפה שיהיה להם על מה ללמוד ולהמשיך לעלות ולגדול, ובעז"ה נזכה בקרוב שיושלם זה הבית, ויהי זה בית גדול לה' ולתורתו.

ראש הישיבה הודה לוועד הבוגרים על המסירות הרבה שעובדים למען הישיבה, ואיתם לכל הבוגרים שבזכות המאמצים שהשקיעו הגיעו עד הלום. מיד לאחר מכן יצק ראש הישיבה את רצפת בית המדרש, ופצחו בשירת 'והראנו בבנינו' שיזכו לראות במהרה בהשלמת הבניין ברוב פאר והדר.

בית מתתיהו הרב ברוך ויסבקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד