כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מקום המסוגל

מאות ילדי תשב"ר יתפללו ויזעקו ב"מקום המסוגל ביותר לתפילה"

מאות ילדי תשב"ר יתכנסו ב"מקום המסוגל ביותר לתפילה" בערב יום פטירתו של מרן החזון איש זיע"א, שיחול השבוע • אחד מנכדיו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל, נזכר בעצה מדהימה שקיבל יהודי שבא להיוועץ עמו

מאות ילדי תשב"ר יתפללו ויזעקו ב"מקום המסוגל ביותר לתפילה"
מאות ילדי תשב"ר צילום: שוקי לרר

ערב יום פטירתו של מרן החזון איש זיע"א, שיחול השבוע, נזכר אחד מנכדיו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל, על עצה מדהימה שהעניק מרן זצוק"ל, ליהודי שאחד מילדיו ירד מהדרך רח"ל. הוא נכנס מספר פעמים וביקש ברכה להצלחה בחינוך הילדים ושבנו ישוב מדרכו הרעה. הרב בירכו בברכת בו"ה (ברכה והצלחה) ולא יסף.

משהגיעו הדברים לכדי כך שכבר לא ניתן היה להחזיקו בבית, והיה חשש גדול למצבם הרוחני של יתר הילדים, נכנס שוב היהודי למרן ש זצוק"ל והתחנן לקבל עצה. מרן שר התורה זצוק"ל, יעץ לו כפי שידוע שייעץ לרבים אחרים, להתפלל על קברו של מרן החזו"א זיע"א את "תפילה אם על בנה" שחיבר, ואשר רבים זכו להיוושע מכוח התפילה. עוד יעץ לו מרן זצוק"ל, ליתן צדקה לעילוי נשמתו של החזו"א, עבור הצלחת הילדים בתורה ויר"ש, שזו העצה הבדוקה והמנוסה.

מקום קברו של מרן החזון איש זיע"א, ידוע מזה עשרות בשנים כמקום ישועה. "המקום המסוגל ביותר לתפילה" התבטא על המקום מרן שר התורה זצוק"ל.

ביום ההילולא, החל ביום ד' ט"ו מרחשוון, יערכו תלמוד תורה תשב"ר בבני ברק, שהוקם בביתו של מרן זיע"א על ידי גדולי תלמדיו, מעמד תפילה וזעקה על קברו של מרן החזון איש, בהשתתפות מאות מילדי התלמוד תורה שיזעקו לישועה ורחמים מכוח תפילת תינוקות של בית רבן, במעמד מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

מי שמסר את שמו למעמד התפילה המסוגל בשנה שעברה, ראה ישועות עצומות בזיווגים, זש"ק, בריאות ופרנסה בריווח! אל תפספסו את התפילה המסוגלת!

למסירת שמות למעמד התפילה לחצו כאן>>

 

החזון איש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד