כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ישועות פלאיות

ביום הילולת מרן ה'חזון איש': מאות ילדי תשב"ר יזעקו בציון הקדוש

ביום הילולת מרן ה'חזון איש' זיע"איתקיים מעמד תפילה וזעקה על ידי מאות תלמידי תלמוד תורה תשב"ר בבני ברק וידוע הדבר כי מי שזכה ששמו יוזכר במעמד התפילה, זכה לישועות פלאיות למעלה מדרך הטבע כמו בסיפור אשר לפניכם

ביום הילולת מרן ה'חזון איש': מאות ילדי תשב"ר יזעקו בציון הקדוש
גדולי הדור בבית התפילה צילום: שוקי לרר

ביום ההילולא של מרן ה'חזון איש' זיע"א, יום ד' ט"ו מרחשוון, יתקיים מעמד תפילה וזעקה על ידי מאות תלמידי תלמוד תורה תשב"ר בבני ברק, שהוקם בביתו של מרן זיע"א על ידי גדולי תלמדיו, על קברו של מרן החזון איש, שיזעקו לישועה ורחמים מכוח תפילת תינוקות של בית רבן, במעמד מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א. מי שזכה ששמו יוזכר במעמד התפילה, זכה לישועות פלאיות למעלה מדרך הטבע.

זוג מבני ברק, שהמתין במשך ארבע וחצי שנים לפרי בטן, שמעו על העצה המיוחדת של הגאון הצדיק רבי ראובן יוסף גרשנוביץ להחזיק תלמיד בתלמוד תורה תשב"ר. ההורים פנו למנהל הת"ת הגאון רבי משה הלוי זצ"ל, ובמשך שנה תמימה, מידי חודש בחודשו, היו מעבירים את שכר הלימוד של התלמיד. בסיומה של שנה זכה הזוג לחבוק בן בסייעתא דשמיא!

לאחר תקופה זכו להיפקד שוב, ולאחר כחודשיים חל סיבוך. בבדיקה אצל הרופא לא נצפה דופק, ולאחר הליך כואב ומכאיב שבו לביתם בידים ריקות ה"י.

ההורים בדקו בחשבון הבנק, ונדהמו לגלות שהוראת הקבע הוגבלה בטעות לי"ב חודשים, ויום הפסקת ההיריון היה בדיוק ביום בו פסקה הוראת הקבע. נדהמים מהתגלית, שבו לתלמוד תורה, וחידשו את הוראת הקבע.

סיפור זה, הוא אחד מני רבים, מכוח ההצלה הפלאי והישועות סביב קברו של מרן החזון איש, שעליו התבטא מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל שהוא "המקום המסוגל ביותר לתפילה".

מי שמסר את שמו למעמד התפילה המסוגל בשנה שעברה, ראה ישועות עצומות בזיווגים, זש"ק, בריאות ופרנסה בריווח! אל תפספסו את התפילה המסוגלת!

למסירת שמות למעמד התפילה לחצו כאן>>

חזון איש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד