כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מנסים למקסם רווחים

הצירים והקרבות בגוש הימין לקראת הקמת הממשלה | כל הפרטים

פתיחת המו"מ בגוש הימין מציתה מאבק עיקש בין השחקנים על חלוקת התפקידים | סמוטריץ' רוצה את תיק האוצר אך דרעי לא מתכוון לוותר עליו | דרעי גם נועד עם גולדקנופף ביום שישי במטרה לבנות ציר שיחליש את גפני ודרישותיו | גפני מצידו פותח ציר עם סמוטריץ' | כל הפרטים

הצירים והקרבות בגוש הימין לקראת הקמת הממשלה | כל הפרטים
ראשי סיעות גוש הימין צילום: צלמי פלאש 90

עם פתיחת המו"מ באופן מעשי, נפתח לו קרב איתנים בתוך מחנה הימין שמתנהל בין צירים שממוקמים בין אריה דרעי ליצחק גולדנקופף ובנימין נתניהו וציר נוסף בין משה גפני לבצלאל סמוטריץ' - ובמרכזו קרב על תפקידים בין המפלגות.

גולדקנופף עם נתניהו

הבוקר (ראשון) נועד ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו עם ראשי מפלגות גוש הימין משה גפני, יצחק גולדנקופף, בצלאל סמוטריץ' ואריה דרעי לקראת פתיחת שיחות בין צוותי המו"מ.

גולדקנופף ודרעי

לעת עתה מתנהל קרב פנימי בתוך הגוש על התיקים, בעוד בצלאל סמוטריץ' דורש תיק משמעותי - את תיק האוצר, אמש דווח כי אריה דרעי בשיתוף פעולה עם נתניהו צפוי לדרוש זאת לעצמו והוא יקבל זכות ראשונים לדרוש כל תיק.

דרעי גם נועד ביום שישי עם יצחק גולדקנופף וסיכם לשתף איתו פעולה, דבר שנועד להחליש את כוחו של משה גפני בחדרי המו"מ, כאשר גפני עם שלושה נציגים בלבד לא מהווה איום על עתיד הקואליציה.

גפני וסמוטריץ'

בתגובה, נועד אחר הצהרים (ראשון) משה גפני עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בכנסת והשניים, כך נודע ל'בחדרי חרדים', סיכמו על שיתוף פעולה לקראת הקמת הממשלה כבר בימים הקרובים.

יצחק גולדקנופף משה גפני בצלאל סמוטריץ' בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד