כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
משחזר את רגעי הדרמה | צפו

לראשונה מאז הפיגוע: השוטר שחיסל את המחבל בבני ברק נחשף

רס"מ עמוס בשירי שחיסל את המחבל בבני ברק ורס"ב אמיר ח'ורי ז"ל שנרצח בפיגוע, יקבלו מחר את 'עיטור האומץ' בטקס הענקת העיטורים של משטרת ישראל | בשירי, שנחשף לראשונה מאז הפיגוע, משחזר את הרגעים הדרמטיים בתיעוד חדש | צפו

לראשונה מאז הפיגוע: השוטר שחיסל את המחבל בבני ברק נחשף
עמוס בשירי בזירת הפיגוע צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, יעניק מחר (שני) את 'עיטור האומץ' - העיטור השני בחשיבותו בארגון - לרס"מ עמוס בשירי ורס"ב אמיר ח'ורי ז"ל שניטרלו את המחבל שרצח חמישה בני אדם בפיגוע בבני ברק. העיטור יוענק לבשירי, שזהותו נחשפת לראשונה מאז הפיגוע, ולבני משפחת חורי בטקס הענקת העיטורים של משטרת ישראל.

בתיעוד חדש מרגעי חיסול המחבל, מתאר רס"ב בשירי מול המצלמה את הרגעים הדרמטיים - החל מקבלת הדיווח אודות הפיגוע ועד לנטרול המחבל, כמו גם את הגעגועים לאמיר ז"ל והקשר שנוצר עם משפחת ח'ורי.

מחר, בטקס העיטורים של משטרת ישראל, בו יוענקו עיטורים וציונים לשבח ל-70 שוטרים ואזרחים על תפקודם ב-33 אירועים ומבצעים ברחבי הארץ, יוענק עיטור האומץ לרס"מ עמוס בשירי ולמשפחתו של רס"ב אמיר ח'ורי ז"ל.

טקס העיטורים יערך מחר במעמד השר לביטחון הפנים עמר בר לב, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי וסגל הפיקוד של משטרת ישראל. האירוע יכלול אירועים מבצעיים מהשנתיים האחרונות בהם יועטרו שוטרים ואזרחים על פעילות הרואית בעת מילוי תפקידם באירועי חירום, הצלת חיים, מאבק בפשיעה ופיגועים.

בשבועיים האחרונים ליוו בדוברות המשטרה את רס"מ בשירי בזירת הפיגוע בבני ברק, בביקור אצל משפחת ח'ורי וליד קברו של אמיר ז"ל ושמענו ממנו את תיאור האירוע הקשה, ההתנהלות המבצעית של צוות 417 מרגע קבלת הדיווח על הירי ברחובות בני ברק, על הגעגועים לאמיר והקשר המשפחתי שנוצר עם משפחת ח'ורי.

פיגוע בבני ברק עיטור אמיר חורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד