י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ראיתי איך זרקו את בנט"

אשת התקשורת סוגרת חשבונות: "לא שכחתי"

העיתונאית איילה חסון מגיבה לתוצאות הבחירות וסוגרת חשבונות עם אלה שתקפו אותה על החשיפה שלה בדבר הוצאות המיליונים לשיפוץ ביתו הפרטי של בנט, שנזרק מחוץ לחיים הפוליטיים: "חלק מהסיבות שאנשים הלכו להצביע זה כי הם ראו שמבזבזים חמישים מיליון על בניה לא חוקית. נהפוכו - תוקפים את מי שהעזה לפרסם, ומלבינים את פניה"

אשת התקשורת סוגרת חשבונות: "לא שכחתי"
נפתלי בנט במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מגישת 'חדשות 13' איילה חסון, מגיבה היום (ראשון) לתוצאות הבחירות וטענה כי אחת הסיבות שאנשים יצאו להצביע היא בגלל הפרשה שחשפה סביב עלויות המיליונים של השיפוצים בביתו הפרטי של נפתלי בנט, שחשפה בעצמה.

היא ביקשה ממצביעי מהמרכז-בשמאל שחרדים מהקמת הממשלה, "אם אנשים יתבלבלו ויקחו את הכוח בצורה קיצונית אז אנחנו נהיה פה להגן, כמו שנלחמנו אז, אז נילחם היום. אצלנו אין אפליות".

לדבריה, "חלק מהסיבות שאנשים הלכו להצביע זה כי הם ראו שמבזבזים חמישים מיליון על בניה לא חוקית, בלי היתרים, ואף לא פוצה את הפה. נהפוכו - תוקפים את מי שהעזה לפרסם, ומלבינים את פניה. לא שכחתי, רשמתי לפניי. זה היה נמוך ובזוי ולא דמוקרטי ולא עיתונאי".

חסון הזכירה כי "התפקיד של העיתונות זה לטובת הציבור ולא לטובת פוליטיקאי. ראיתי איך הם זרקו את בבעיטה את בנט אחר כך, אותם אלה, שקראו לי את הבגדים כמעט מרוב ביקורת וניסו להנמיך אותי ולהגיד שאני ממציאה סיפורים. לא שכחתי אבל לא התרגשתי".

"את בנט, אחרי שהם סיימו להשתמש בו, הם זרקו אותו לפח האשפה של ההיסטוריה, והם אמרו לו 'שחרר בנט שחרר'. אז אנשים ראו את זה, והתעצבנו מאוד. כש45 מיליון שקל מכספי הציבור הלכו בלי אישור, אז איש לא פצה את פיו. לא היועמ"שית".

איילה חסון נפתלי בנט שיפוץ בית מעון ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד