כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מחר זה קורה

כתב אישום יוגש נגד הנערים שנסעו עם אהוביה סנדק ז"ל

הפרקליטות הודיעה כי מחר יוגשו כתבי אישום נגד הנערים ששהו ברכב שבו נהרג אהוביה סנדק ז"ל. התיק נגד השוטרים שגרמו למותו של אהוביה נסגר | עורכי הדין עדי קידר ומשה פולסקי מ'חוננו' שמייצגים את הנערים: "כתב האישום הזה יהפוך לכתב אישום כנגד המשטרה, מח"ש והפרקליטות שטייחו הרג נער צעיר"

כתב אישום יוגש נגד הנערים שנסעו עם אהוביה סנדק ז"ל
מחאת הימין בכניסה לירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליט מחוז ירושלים דניאל ויטמן הודיע הערב (ראשון) כי כתב אישום יוגש כנגד הנערים שנפגעו בתאונה בה נהרג אהוביה סנדק ז"ל. כתב האישום יוגש מחר לבימ"ש המחוזי בירושלים.

נזכיר כי לפני מספר חודשים סגר היועמ"ש את התיקים כנגד השוטרים אשר היו מעורבים בניגוח רכב הנערים אשר הביא למותו של סנדק ז"ל ולפציעתם של הנערים הנוספים אשר היו ברכב. בהחלטת הסגירה לא חסך היועמ"ש את ביקורתו גם כנגד המשטרה. כעת הודיעה הפרקליטות כאמור כי כתב אישום יוגש כנגד הצעירים.

עו"ד עדי קידר ועו"ד משה פולסקי מארגון 'חוננו' המייצגים את הנערים מסרו "כתב האישום הזה יהפוך לכתב אישום כנגד המשטרה, מח"ש והפרקליטות שטייחו הרג נער צעיר".

"לצערינו קולו של אהוביה ודמיו הזועקים מן האדמה לא הועילו. אנו סבורים שטענותינו כבדות המשקל לא התקבלו רק בשל הצורך הציבורי להכריע בין השוטרים אשר גרמו למותו של אהוביה לבין החשודים. בפינו טענות רבות נוספות אשר אנו תקוה כי ברגע שישמעו בבהמ"ש יכריעו לטובת החשודים ויביאו להכרעה צודקת ונכונה בעניינם", מסרו.

כתבי אישום אהוביה סנדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד