כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בדרך לאוקראינה

צפו: עשרות חיילים רוסים השתכרו והשתוללו ברחוב

סיביר: עשרות חיילים שיכורים התקוטטו אחרי בולמוס שתיית וודקה | המקום הפך לקרב עקוב מדם. חייל אחד נותר עם פגיעת ראש קשה | החיילים חסרי המשמעת, המתינו לנסוע לאוקראינה | חיילים טוענים שמתייחסים אליהם כמו 'חזירים' וש'מרמים אותם' על תשלומים

צפו: עשרות חיילים רוסים השתכרו והשתוללו ברחוב
אילוסטרציה צילום: דני בר

עשרות חיילים רוסים שיכורים מגויסים טריים היו מעורבים בקטטה חמורה בקרב מגויסיו של ולדימיר פוטין. הקרב העקוב מדם באומסק שבסיביר הותיר אדם אחד עם חשד לפגיעת ראש קשה. המתגייסים הטריים יצאו לבולמוס שתיית וודקה כשהם מחכים להישלח לקו החזית באוקראינה.

שוטרים התערבו בקטטה בשוק לנינסקי סמוך לבסיס אימונים מרכזי במטרה להשיב את הסדר על כנו. הקטטה המכוערת באה לאחר מרידות רבות בימים האחרונים של חיילים רוסים שמסרבים להישלח לחזית או טענות של חיילים המפגינים כי רומו בנושאי תשלומים.

בשבוע שעבר, 2,500 גברים רוסים מגויסים בקאזאן זעמו מול גנרל 'שיכור' במחאה על תנאי מחנה האימונים והנשק החלוד שלהם. הגברים טענו שהם מטופלים כמו 'חזירים'. בשבוע שעבר גם נחשף כי 39 חיילים מגדוד הרובים 252 ירדו מהקו הקדמי באזור לוהנסק שנכבש על ידי רוסיה באוקראינה ודרשו לחזור לרוסיה.

"הם נותרו לבד בחזית, נטושים על ידי מפקדיהם", אמר מקור, "במשך כמה ימים הם הסתתרו מהפגזות, חלקם נפצעו קשה, אחרים נהרגו", אמר, "לאנשינו נגמרו האספקה ​​והמים, לא הייתה תחמושת".

וודקה מלחמת אוקראינה רוסיה שיכורים ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד