ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
דואג לאכוף את השקט

שיגור הרקטות בחמישי: חמאס עצר שני תושבים

חמאס נראה דואג לאכוף את השקט ברצועה מחשש שתיפתח עוד מערכה שתסב לו נזק רב, כפי שראה מן הצד מה עולל הצבא הישראלי לארגון השני בגודלו הג'יאהד האסלאמי ולפי דיווח בצרפת, מגנוני הביטחון שלו עצרו שני חשודים בירי הרקטות לעבר ישראל ביום חמישי

שיגור הרקטות בחמישי: חמאס עצר שני תושבים
טקס סיום האקדמיה לשוטרים בעזה צילום: Attia Muhammed/Flash90

מנגנוני הביטחון ברצועת עזה עצרו שני תושבים בחשד למעורבותם בשיגור הרקטות לעבר ישראל בערבו של יום חמישי האחרון. כך מסר מקור ביטחוני בחמאס לסוכנות הידיעות הצרפתית.

המקור הוסיף כי "המעצר הגיע לאחר שהתברר למנגנונים שיש לשניים קשר ישיר לשיגור הרקטות ביום חמישי". עוד אמר המקור כי "לחמאס אין קשר לשיגור הרקטות, אלו סיפקו לכיבוש תירוץ להמשיך את תוקפנותו על הרצועה".

עוד בנושא:

לקראת הסלמה? שני מטחי רקטות בערב אחד

צפו: חיל האוויר תקף אתר צבאי תת-קרקעי

המקור ציין כי השניים שנעצרו תושבי בית חאנון שבצפון הרצועה, וכי "הרקטות ששוגרו לא הכילו ראש נפץ ולפיכך לא היו גורמות לנזקים לו היו נוחתות ביישובי העוטף".

כזכור בערבו של יום חמישי בשעה 21:10 פילחו אזעקות צבע אדום את השקט ביישובי עוטף עזה שנשמר כשלושה חודשים מאז הוכרז על הפסקת אש בין ישראל לג'יאהד האסלאמי שספג מהלומה קשה במבצע 'עלות השחר' עם חיסולם של כמה ממפקדיו ברצועה וזאת בשל ירי רקטה לעבר הדרום. זמן קצר לאחר מכן שוגרו שלוש רקטות נוספות שנפלו למרבה הנס בשטחי הרצועה.

בצה"ל הגיבו ותקפו אתר צבאי תת קרקעי של חמאס בעומק הרצועה.

ארגון חמאס הג'יהאד האסלאמי שיגור רקטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד