כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"אנחנו רוצים מעשים"

מה קרה לריקלין? העיתונאי הימני נגד נתניהו

העיתונאי שמעון ריקלין מביע ביממה האחרונה דאגה ואומר כי הוא חושש שנתניהו לא יבצע את השינויים הנדרשים שהובטחו, אלא ילך לקדנציה ממלכתית. "אם יצא שטעיתי - אשמח מאד. אני שומע מעוד גורמים בקואליציה על דאגה כזו"

מה קרה לריקלין? העיתונאי הימני נגד נתניהו
שמעון ריקלין/בנימין נתניהו צילום: משה שי/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אחד מאנשי התקשורת המקורבים לנתניהו, העיתונאי שמעון ריקלין, יוצא בימים האחרונים בביקורת חריגה ומביע חוסר אמון בכוונותיו של ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו בקדנציה הקרובה. ריקלין טוען כי נתניהו מתכוון להיות ממלכתי ולא לערוך את השינויים הנדרשים.

"יש מצב שנתניהו רואה את הקדנציה הזו כקדנציה האחרונה שלו ולכן הוא רוצה להביא את דרמר ואולי את יוסי כהן. המחשבה שלי היא שנתניהו רוצה לצאת בסדר עם כולם ולעשות מעשה חצי אריאל שרון".

לדברי ריקלין, "השינוי הראשון שיקרה במערכת המשפט - אני אקפוץ משמחה ואהיה הראשון להתנצל, אבל עד אז... כאיש שהצביע לליכוד אני זוכר שעם כל האהבה לנתניהו - הוא צריך לזכור שאנחנו רוצים שינוי. אם לא יהיה פה שינוי מה עשינו בכך? אנחנו רוצים מעשים. אם יצא שטעיתי - אשמח מאד. אני שומע מעוד גורמים בקואליציה על דאגה כזו".

אמש צייץ ריקלין: "לגבי המשא ומתן הקואליציוני. אני חושב שפניו של נתניהו לפיוס לאומי. לכן הוא ירצה עוד שותפים גם לא מהימין. לכן צפויות הפתעות. בית המשפט יאפשר לו למנות את מי שהוא רוצה בתנאי שהוא לא יגע בבית המשפט. לכן דרמר אולי יגיע להכין יורש לנתניהו". הוא הדגיש: "ציוץ זה נכתב על דעתי בלבד ללא שיחה עם איש".

שמעון ריקלין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד