ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
פונה במצב קריטי

טרגדיה: חרדי כבן 4 נהרג מארון ספרים שנפל עליו

בבית החולים ברזילי מעדכנים בצער כי הילד ידידיה יואב ז"ל בן ה - 4 שנפגע מחפץ כבד הבוקר בבית ביישוב מֶרְכַּז שַׁפִּירָא, נפטר מפצעיו. הפעוט טופל בזירה ופונה לבית החולים במצב קריטי. הלווויתו הערב בראש העין 

טרגדיה: חרדי כבן 4 נהרג מארון ספרים שנפל עליו
ניידת טיפול נמרץ צילום: פלאש 90

בבית החולים 'ברזילי' באשקלון נאלצו לעדכן לפני זמן קצר (שני) על פטירתו של ידידיה יואב ז"ל הילד בן 4 ממרכז שפירא, שהבוקר נפצע באורח אנוש מארון ספרים כבד שנפל עליו. מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את נסיבות האירוע.

במד"א עדכנו כי בשעה 09:57 התקבל דיווח במוקד 101 על פעוט שנפגע מחפץ כבד בבית בשפלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח ברזילי פעוט כבן 4 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה.

פראמדיקית מד"א נועה לוסקי סיפרה: "כשהגענו לבית ראינו את הפעוט שוכב מחוסר הכרה עם חבלה קשה בפלג גופו העליון. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

ידידיה קמרי חובש באיחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום בני המשפחה סיפרו לנו כי ארון ספרים במשקל כבד נפל עליו בסלון ביתו. לאחר ההחייאה שביצעתי בו בזירה הוא פונה תוך ביצוע פעולות החייאה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון שם למרבה הצער נקבע מותו כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל".

ידידיה ז"ל הוא בנו של האברך הרב נריה יואב שליט"א מהיישוב מרכז שפירא.

במחלקה המשפטית של זק"א בהנהלת מכל'ה גוטווין דאגו לשחרור הגופה מבלי שליחה למכון באבו כביר, בסיוע רב המכון לרפואה משפטית הרב אשר לנדאו. 

מסע הלוויה תתקיים בשעה 18.00 בבית העלמין בראש העין שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

שפלה בית החולים ברזילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד