כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הפיגוע בשועפאט

שני תושבי ירושלים נאשמים: סייעו להשגת הנשק ששימש את המחבל

שני תושבי מזרח ירושלים נאשמים במכירה ובנשיאה של כלי הנשק ששימש את המפגע בפיגוע במחסום שועפאט, בו נהרגה החיילת נועה לזר ז"ל

שני תושבי ירושלים נאשמים: סייעו להשגת הנשק ששימש את המחבל
זירת הפיגוע במחסום שועפאט צילום: צוות הצלה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נאדר אבו רג'ב (29) ועמאר אללהאליה (25), תושבי ירושלים, וזאת לאחר שהיו מעורבים, כל אחד על פי חלקו, במכירה ובנשיאה של כלי הנשק ששימש את המפגע בפיגוע במחסום שועפאט, בו נהרגה החיילת נועה לזר ז"ל

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד נהורא לוי, הנאשמים קיימו קשרי חברות ושכנות עם עודיי תמימי. תמימי רכש מאבו רג'ב אקדח ושתי מחסניות תואמות. בחודש שעבר העביר תמימי את האקדח ושתי המחסניות לאללהאליה וזאת בהתאם לבקשתו ולאחר מכן השיב אללהאליה לתמימי את האקדח והמחסניות.

אלו, שימשו את תמימי לבצע באותו היום פיגוע ירי במחסום שועפאט. במהלך פיגוע זה, נהרגה החיילת נועה לזר ז"ל ונפצעו נוספים. מספר ימים לאחר מכן ניסה תמימי, באמצעות הנשק שרכש מאבו רג'ב, לבצע פיגוע ירי נוסף במחסום מעלה אדומים ולגרום למותם של נוספים.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של החזקת נשק ואביזר נשק, רכישת נשק ואביזר נשק, נשיאה והובלת נשק, נשיאה והובלת אביזר נשק, סחר בנשק ובאביזר נשק וירי מנשק חם. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

פיגוע שועפט כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד