י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בני ברק

הודות למכשיר המעקב: כך נתפסו גנבי האופניים

מכשיר מעקב שהותקן על אופניים חשמליים, הוביל למעצר החשודים בגניבתם | בעל האופניים הצטרף למתנדב ארגון השומרים ויחד עם שוטרי תחנת בני ברק הם יצאו למרדף - עד לתפיסת הגנבים

הודות למכשיר המעקב: כך נתפסו גנבי האופניים
מעצר החשודים צילום: דוברות ארגון השומרים
שני ערבים נעצרו הערב (שני) בבני ברק, לאחר שגנבו אופניים חשמליים יקרי ערך במרכז העיר. השניים נלכדו בסיומו של מרדף שניהלו מתנדבי ארגון 'השומרים' ושוטרי תחנת בני ברק, הודות למכשיר איתוראן שהותקן על האופניים.
 
בהודעת ארגון השומרים נאמר כי מתנדב הארגון נתקל בתושב העיר, שדיווח לו על גניבת האופניים החשמליים שבבעלותו, מספר דקות קודם לכן. על האופניים היוקרתיים הותקן כאמור מכשיר איתוראן, ומבדיקה שנעשתה במקום עלה שהרכב בתנועה לכיוון רמת גן.
 
המתנדב הזעיק למקום מתנדבים נוספים ובמקביל סיפר עובר אורח שצילם רכב חשוד, עליו העמיסו שני חשודים אופניים חשמליים באזור הגניבה. מתנדב נוסף שהגיע למקום כשהוא רכוב על אופנוע, העלה עליו את בעל האופניים ויחד הם יצאו למרדף אחר הרכב, לצד מתנדבים נוספים, לפי המיקום שעלה באיתורן והשתנה מעת לעת.
 
לאחר מרדף של רבע שעה ועל סמך תמונת הרכב שצולמה במקום הגניבה, הצליחו המתנדבים לאתר את הרכב. יחד עם שוטרי משטרת מרחב דן, עוכבו החשודים באזור קניון איילון. בתוך הרכב נמצאו האופניים הגנובים. יצויין כי בזמן שהחשודים הבינו שעלו על עקבותיהם, הם ניסו להימלט ופגעו ברכב חולף.
החשודים, בני מיעוטים, בשנות ה-25 לחייהם נאזקו ונלקחו לתחנת המשטרה. בהמשך יוחלט האם להביאם בפני שופט לצורך הארכת מעצרם.
 
ארגון השומרים גניבת אופניים חשמליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד