כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הח"כ מברך אותה

המנהלת תקפה את בן גביר – ותיקרא לבירור

מנהלת בית ספר נאמה בטקס לזכר רבין, והביעה עמדה פוליטית בפני התלמידים נגד בן גביר: "אם האיש מתמנה לשר, לא רק שלא למדנו כלום, אלא שלא ירחק היום שהרצח הפוליטי הבא - בוא יבוא" | בעקבות דבריה היא נקראה לבירור במשרד החינוך | ח"כ מ'מרצ' גיבה אותה וקרא לכל בתי הספר לאמץ את דבריה

המנהלת תקפה את בן גביר – ותיקרא לבירור
איתמר בן גביר צילום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90

מנהלת בית ספר ברמת גן תיקרא לבירור במחוז תל אביב במשרד החינוך, לאחר שתקפה בפני התלמידים את השר המיועד לביטחון פנים, איתמר בן גביר.

במהלך טקס בבית הספר לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל אמרה המנהלת בפני התלמידים: "אם האיש שכנראה יתמנה לשר לביטחון הפנים, אשר רדף אחרי רבין, תלש את הסמל של מכוניתו ואף אמר שיכול להגיע אליו, יקבל את מבוקשו, לא רק שלא למדנו כלום, אלא שלא ירחק היום שהרצח הפוליטי הבא בוא יבוא".

ממשרד החינוך נמסר: "הנושא הובא לפתחנו, וייבדק על ידי הגורמים האמונים על כך".

סגן שרת הכלכלה היוצא יאיר גולן 'מרצ' הגיב לדיווח וכתב: "מנהלת נורמטיבית של בית ספר נורמטיבי חשה שאינה יכולה להבליג נוכח מינוי צפוי של מורשע בתמיכה בארגון טרור לשר בממשלת ישראל. זו מחאה לגיטימית וחיונית לשמירת הדמוקרטיה הישראלית. ברכותי למנהלת, ונקווה כי כל מנהלי בתי הספר בישראל יפעלו באופן דומה. אין מקום לכהניזם בתוכנו, לא ניתן לקנאות חשוכה להשתלט על חיינו".

מנהלת בית ספר איתמר בן גביר משרד החינוך יאיר גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד