כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"קרו ניסים בדרך"

המאבטח שנפגע קשה במחסום שועפט הועבר להמשך טיפול שיקומי

המאבטח שנפגע באורח קשה מאוד בפיגוע שאירע לפני כחודש במחסום שועפט, וחייו ניצלו בהדסה - הועבר הבוקר להמשך טיפול שיקומי. אחיו של המאבטח "הוא לא מדבר, יש לו הרבה הגבלות, אבל אנחנו מקווים שהוא ייצא מזה. קרו ניסים בדרך"

המאבטח שנפגע קשה במחסום שועפט הועבר להמשך טיפול שיקומי
היציאה מבית החולים צילום: הדסה עין כרם

דוד מורל, המאבטח שנפגע באורח קשה מאוד בפיגוע שארע לפני חודש, 8 באוקטובר 2022 במחסום שועפט, וחייו ניצלו בהדסה - הועבר הבוקר (שלישי) להמשך טיפול שיקומי. אחיו של המאבטח דוד מורל, שנפצע קשה בפיגוע לפני חודש במחסום שועפט, סיפר לכאן רשת ב' על המעבר לשיקום מלא: "הוא לא מדבר, יש לו הרבה הגבלות, אבל אנחנו מקווים שהוא ייצא מזה. קרו ניסים בדרך".

מורל בן ה-30 אשר עלה לארץ מברזיל בשנת 2017, נפצע בראשו באורח קשה ביותר בשל פגיעת ירי ב-8 באוקטובר 2022 במחסום שועפט. הוא פונה ליחידת הטראומה בהר הצופים ומשם להדסה עין כרם, ולאחר טיפול ראשוני וייצובו - הועבר לניתוח נוירוכירורגי דחוף מציל חיים.

דר' גיא רוזנטל, מנהל היחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בהדסה אמר לאחר שחרורו מבית החולים לשיקום: "אנו שמחים להעביר הבוקר את דוד לשיקום ומאחלים לו דרך צלחה. דוד פונה להדסה עם פגיעת ראש קשה מאוד ועבר ניתוח על ידי הצוות הנוירוכירורגי בהובלתו של דר' מועתסם שוויקי. לאחריו הועבר ליחידה לטיפול נמרץ, בה ליווה אותו הצוות ועשה לילות כימים כדי לייצב את מצבו. לפני מספר ימים שמחנו לראות תוצאות לעבודה הקשה בדמות שיפור נוירולוגי וחזרתו להכרה. עם שחרורו לשיקום צפויה לו עוד דרך ארוכה ואנו מצפים ומקווים לראות את השיפור במצבו בהמשך".

שועפט פיגוע ירי הדסה עין כרם שיקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד