כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
רצח ברברי

עובד סיוע אמריקאי נורה למוות לעיני אשתו וילדו בבגדד

עובד סיוע אמריקאי, נורה בעת שנסע עם משפחתו ביום שני בבגדד. האיש נסע ברובע קרדה המרכזי כשהוא היה תקוע בפקק, הוא נורה על ידי אלמוני מתוך מכונית. עובד הסיוע עבד בעיראק לצד אשתו שגם היא הייתה במכונית בזמן הירי, לא ברור מדוע התרחש הירי, והחמושים לא זוהו עדיין

עובד סיוע אמריקאי נורה למוות לעיני אשתו וילדו בבגדד
סטיבן אדוארד טרואל צילום: פייסבוק

עובד סיוע אמריקאי נורה למוות במהלך פיגוע מארב בבגדד כשהוא עם אשתו וילדו ברכב. סטיבן אדוארד טרואל נורה במכוניתו ביום שני האחרון כשנסע באזור בו הוא מתגורר, ברובע קרדה המרכזי בגדה המזרחית של נהר החידקל, כך אמרו גורמים רשמיים. טרואל נתקע בפקק, ולאחר מכן נורה למוות על ידי תוקפים שחלפו על פניו במכונית אחרת.

"אנו עוקבים מקרוב אחר החקירה של הרשויות המקומיות על סיבת המוות", אמר דובר מחלקת המדינה האמריקאית. "אנו מנחמים את המשפחה על אובדנה ומוכנים לספק את כל הסיוע הקונסולרי המתאים. מתוך כבוד למשפחה בתקופה קשה זו, אין לנו מה להוסיף לעת עתה". אשתו וילדו של טרואל לא נפגעו - וגופתו של עובד הסיוע פונתה מאוחר יותר לבית החולים שייח' זאיד, החמושים לא זוהו.

פרופיל המדיה החברתית שלו מראה שהוא היה איש משפחה מסור, לעתים קרובות פרסם תמונות עם אשתו ושלוש בנותיו הצעירות, עם מסירות מיוחדת למזרח התיכון, הוא לימד אנגלית אנשים בבגדד מטעם המכון בו עבד. מותו של זר בעיראק הוא נדיר, במיוחד מכיוון שהביטחון השתפר והתיירות חזרה  קצת למדינה.

עיראק בגדד ארה''ב חיסול ממוקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד