כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קבוצות בתפוסה מלאה

עמית סגל הטריף את הרשת: אלפים הצטרפו

עמית סגל פתח אתמול במיזם של עדכוני החדשות והפרשנויות שלו גם בוואטסאפ, הוא החל בשלוש קבוצות שהתמלאו עד אפס מקום תוך דקות ספורות וכך נאלץ לפתוח עוד ועוד לאור הביקוש הגדול והתפוסה מלאה עד שהגיע למעל עשרת אלפים איש | כל הפרטים וגם תיעוד

עמית סגל הטריף את הרשת: אלפים הצטרפו
עמית סגל צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל אשר הינו הפופולארי ביותר בתחומו בישראל, רושם עוד ניסיון מוצלח למשש את הדופק מה מידת האהדה והעניין שהוא מייצר בקרב חובבי הפוליטיקה.

אחרי שהוא מתחזק חשבון טוויטר פופולארי עם מעל 674 אלף עוקבים, לצד תפוצת טלגרם שאחריה עוקבים 117 אלף איש, החליט העיתונאי להנגיש את עדכוניו ופרשנויותיו הפוליטיים גם למשתמשי הוואטסאפ.

סגל הכריז אתמול (שלישי) תחילה על פתיחתן של שלוש קבוצות וואטסאפ בשם "כל העדכונים של עמית סגל" 1/2/3 ותוך דקות שלושתן התמלאו ב-1536 איש ראשונים שמילאו אותן עד אפס מקום כשהפלטפורמה מאפשרת עד 513 משתתפים בקבוצה. סגל הופתע מהמהירות ועדכן כי הוא פותח קבוצות נוספות וכך בשבעה ציוצים בטוויטר לאורך כשלוש שעות הוסיף סגל עוד ועוד קבוצות שהתמלאו תוך דקות ספורות בעוקבים שכמהים לעדכוניו.

כאשר הגיע סגל ל-23 קבוצות מלאות עד אפס מקום ובהן 11,776 משתמשים, הודה למצטרפים והבטיח למאוכזבים כי בקרוב יפתח קבוצות נוספות: "תודה לכל המצטרפים לקבוצות הווטסאפ החדשות! אנחנו לוקחים רגע כדי להתארגן ולוודא שהעדכונים בקבוצות יעבדו בצורה חלקה. נעדכן בקרוב על קבוצות נוספות".

עמית סגל קבוצת וואטסאפ WhatsApp (וואטסאפ) קבוצות whatsapp

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד