כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"ערוץ ימני מובהק"

מתוסכלת: רינה מצליח זועמת ויוצאת נגד עמית סגל

העיתונאית רינה מצליח התייחסה לפרישתה מחברת החדשות של ערוץ 12 אחרי עשרות שנות עבודה והחלפתה בהגשת 'פגוש את העיתונות' בעיתונאי עמית סגל: "אני יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לפגוש את העיתונות כי לא מספיקות לו כל התוכניות האחרות" | עוד אמרה: "ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק"

מתוסכלת: רינה מצליח זועמת ויוצאת נגד עמית סגל
עמית סגל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כשבוע לאחר שרינה מצליח הודיעה במכתב מפורט על עזיבתה את חברת החדשות של עורץ 12, נחשפים היום (רביעי) באתר וואלה! דברים שאמרה מצליח בסוף השבוע האחרון מהם עולה כי עזיבתה את הערוץ לוותה בטונים צורמים.

מצליח, שעבדה בחברת החדשות למעלה מ-30 שנה ונושלה מתפקיד ההגשה של 'פגוש את העיתונות' בגלל נתוני רייטינג מאכזבים, אמרה בשיחה עם נוה דרומי (ערוץ 14) בסוף השבוע כי "כל העיתונאים יצאו להגנת ערוץ 14, אף עיתונאי ימין לא יצא להגנתי כשאנשי ביבי שחטו אותי וכתבו "לרצוח את רינה מצליח" בתחנות רכבת. אני ישבתי באולפן שישי ויצאתי להגנת ערוץ 14... יש פה כוח של ממשלת נתניהו לסתום פיות לעיתונאים באופן הכי מובהק, ולא רק להם. יש להם כוח לפגוע בעיתונות החופשית, בפרקליטות, במשטרה, בבתי המשפט".

רינה מצליח פורשת: "המקצוע נצבע בצבעים של כאב"

דרומי טענה בפני מצליח כי עיתונאי ימין ממודרים מכלי התקשורת הגדולים ונאלצים לחיות בשמורה של ערוץ 14. דבריה הציתו את מצליח שאמרה: "עמית סגל ממש בגטו. עמית סגל הוא העיתונאי הכי משפיע בישראל. והוא ממש לא לבד. רוצה לספור? רק אצלנו יש את עפר חדד, סיון רהב מאיר, יאיר שרקי ויש עוד שאני לא רוצה לנקוב בשמם כי הם לא יצאו בעצמם מהארון הימני.... תקשיבי לסגל, הוא העיתונאי הכי בולט אצלנו שמקבל הכי הרבה זמן מסך....".

"על מה את מדברת?", הוסיפה מצליח, "אני יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לפגוש את העיתונות כי לא מספיקות לו כל התוכניות האחרות. על מה את מדברת? ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק, עם יתרון גדול לימין, כולל עורכי התוכניות שלנו שכולם ימניים".

רינה מצליח עמית סגל ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד