י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפתעה בשרית

אקדח שהוסתר בתוך עוף נתפס בשדה התעופה

גבר שניסה להבריח אקדח בתוך עוף לא מבושל, נעצר בשדה התעופה בפלורידה. תמונות שפורסמו באינסטגרם על ידי מנהל אבטחת התעופה (TSA) מראים שוטרים בוחנים את העוף בתוך אזור בדיקה בשדה התעופה, לפני שהסירו את האקדח ופתחו אותו

אקדח שהוסתר בתוך עוף נתפס בשדה התעופה
האקדח שהוסתר בעוף צילום: TSA

פקידי תעופה בארה"ב עצרו נוסע לאחר שנתפס מנסה להבריח אקדח למטוס על ידי הסתרתו בתוך עוף לא מבושל. האקדח בתוך העוף התגלה על ידי קציני מינהל אבטחת התחבורה (TSA) בנמל התעופה פורט לודרדייל-הוליווד בפלורידה. נשקו של הנוסע זוהה לפני העלייה למטוס כשהוא ממולא בתוך הציפור ועטוף באריזת נייר.

קציני TSA התלוצצו באינסטגרם שהתוכנית "אפילו לא חצי אפויה". גורמים רשמיים לא חשפו מי הגה את התוכנית, אבל תמונות שפורסמו באינסטגרם על ידי מנהל אבטחת התעופה (TSA) הראו שוטרים בוחנים את העוף בתוך אזור בדיקה בשדה התעופה, לפני שהסירו את האקדח ופתחו אותו.

גורמים רשמיים לא חשפו מי הגה את התוכנית, אבל תמונות שפורסמו באינסטגרם על ידי -TSA הראו שוטרים בוחנים את הציפור בתוך אזור בדיקה בשדה התעופה, לפני שהסירו את האקדח ופתחו אותו.

כלי נשק אינם אסורים בחברות תעופה אמריקאיות, אך יש לשאת אותם בכבודה רשומה ויש לפרוק אותם ולהניח אותם בארגז מיוחד נעול קשיח. בשנה שעברה, ה-TSA דיווח כי תפס מספר שיא של כלי נשק מנוסעים בשדות תעופה בארה"ב. 85% מתוכם היו עם מחסנית מלאה בכדורים.

אקדח עוף שדה תעופה פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד