ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
חסדי השם

שוחררה הילדה שנפגעה מקליע בראשה בקרית ארבע

תמר אהרון בת ה-13 וחצי אשר נפגעה מירי בראשה בקריית ארבע שוחררה לביתה במצב טוב. עם יציאתה לביתה, הודו תמר ומשפחתה לצוות הרפואי שליווה אותם

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

תמר אהרון בת ה-13 וחצי אשר נפגעה מירי בראשה בקריית ארבע ביום חמישי 3/11/22, שוחררה לביתה במצב טוב. תמר נפגעה מירי בראשה ופונתה על ידי מד"א ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם. עם ייצובה הועברה לניתוח נוירוכירורגי מורכב ולאחריו טופלה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים - במהלכו שבה להכרה מלאה ובמחלקת כירורגית ילדים. עם יציאתה הבייתה, הודו תמר ומשפחתה לצוות הרפואי שליווה אותם למן הגעתה להדסה ועד שחרורה היום, על הניתוח שעברה ועל הטיפול המקצועי והחם.

ראש מועצת קרית חברון אליהו ליבמן: "נס גדול היה פה, תמר אהרון משתחררת הבייתה ובמצב טוב. תושבי קרית ארבע חברון יחד עם כל עם ישראל התפללו רבות כדי שנזכה לנס הזה. יחד עם זאת אנחנו צריכים לעשות גם השתדלות מצידנו ולא לסמוך רק על ניסים, ממשלת ישראל החדשה תצטרך לעשות בחברון חריש עמוק לטיהור קיני הטרור ולחסל את המחבלים שרוצים לסלק אותנו מעיר האבות קרית ארבע חברון".

כזכור תמר נפצעה באורח קשה מאוד בקריית ארבע לאחר שנפגעה מירי בראשה. נסיבות האירוע בשלב הזה עדיין אינן ברורות, והחשד המרכזי שהיא נפגעה מירי תועה שבוצע מהצד הפלסטיני של חברון. בדובר צה"ל הדגישו לאחר האירוע כי לא נראה שהאירוע הוא על רקע לאומני, "אך העניין נמצא בבדיקה".

אחותה סיפרה לצוותים הרפואיים כי הן הלכו ברחוב "ופתאום היא אמרה 'איי' וראו דם מהראש". הירי לעברה בוצע ככל הנראה מעומק השטח בחברון. השתיים הלכו לקופת חולים, ומשם היא פונתה על ידי צוות מד"א לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא מחוסרת הכרה.

חברון ירי הדסה עין כרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד