ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הפרות סדר במהלך הפעילות

מזרח ירושלים: ניסו להעלים את החומרים מהחלון ונעצרו

המשטרה עצרה במזרח ירושלים שני חשודים בסחר בסמים לאחר שאחד מהם ניסה להעלימם וזרק אותם מהחלון. לצד טיפול בהפרות סדר שהחלו באזור במהלך הפעילות, חלק מהתושבים הודו לשוטרים על הפעילות נגד נגע הסמים באזור

מזרח ירושלים: ניסו להעלים את החומרים מהחלון ונעצרו
הסמים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

היום (רביעי)בפעילות בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם כוחות מג"ב וכלבנים בא-טור, נעצרו ע"י המשטרה שני חשודים בשנות ה-40 לחייהם תושבי המקום, בחשד לסחר בסמים.

בפשיטה של כוחות המשטרה על בתיהם נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים בהם: 26 כדורי אקסטזי וחומר החשוד כסם מסוג חשיש. כמו כן נתפסו משקלים, כסף מזומן וממצאים נוספים.

במהלך החיפוש בבתי החשודים, אחד מהם זרק ראיות מחוץ לחלון ביתו (סמים וטלפונים) ותקף את השוטרים שניסו לעוצרו. הראיות נתפסו ע״י השוטרים והחשוד נעצר.

כמו כן במהלך הפעילות המשטרתית בא-טור, יודו לעבר כוחות המשטרה מכיוון בנייני מגורים אבנים. כתוצאה מכך נגרמו נזקים לשתי ניידות משטרה ולעוד מספר רכבים של תושבי השכונה. שוטרים שהיו במקום מספרים כי ידויי האבנים ללא האבחנה מצד מספר פורעי חוק ומפרי סדר, כמעט והוביל גם לפגיעה בילדים מקומיים שיצאו באותה שעה ממוסדות החינוך. כוחות המשטרה הגיבו באמצעים לפיזור הפרות סדר להדיפת המתפרעים.

החשודים שנעצרו, נלקחו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ומחר יובאו להארכת מעצרם בהתאם לצרכי החקירה.

מבדיקה שנערכה ע"י המשטרה בשנים האחרונות, עלה כי תופעת הסחר והשימוש בסמים מסוכנים היא מהמטרידות ביותר את תושבי מזרח העיר. גם בפעילות זו היו מי מהתושבים שהודו לשוטרים באופן אישי על הסיוע במיגור נגע הסמים משכונתם. לצד טיפול ביתר תופעות הפשיעה, הביטחון והסדר, משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים בדגש למעצרם ומיצוי הדין עם מגדלי, סוחרי ומפיצי הסמים.

מזרח ירושלים סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד