ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הש.ג. אשם

טראמפ זעם על מועמד שהפסיד והאשים את רעייתו מלניה

הנשיא לשעבר טראמפ זעם ביום רביעי על תוצאות הבחירות המאכזבות של הרפובליקנים ברחבי ארה"ב והאשים אנשים אחרים, במיוחד אלו שייעצו לו לתמוך במועמד במירוץ לסנאט של פנסילבניה, כולל רעייתו, מלניה

טראמפ זעם על מועמד שהפסיד והאשים את רעייתו מלניה
דונלד טראמפ נואם באו"ם צילום: אמיר לוי, פלאש 90

הנשיא לשעבר טראמפ זעם ביום רביעי על התוצאות המאכזבות של הרפובליקנים ברחבי ארצות הברית, ומצא את מי להאשים, במיוחד אנשים שייעצו לו לתמוך במהמט עוז במירוץ לסנאט מפנסילבניה, כולל רעיית הנשיא לשעבר, מלניה.

עוז נחל תבוסה מול ג'ון פטרמן, הדמוקרט בפנסילבניה, הפסד כבד לרפובליקנים שניסו לזכות ברוב בסנאט. כתבת ה'ניו יורק טיימס' מגי הברמן, צייצה ביום רביעי בטוויטר: "טראמפ אכן זועם הבוקר, במיוחד על מהמט עוז, ומאשים את כל מי שיעץ לו לתמוך בעוז - כולל אשתו, לא ההחלטה הטובה ביותר שלה, כך לפי מקורבים אליו".

מועמדים שנתמכו על ידי טראמפ במירוצים קריטיים ברחבי ארה"ב, הפסידו במדינותיהם, ומומחים מכל הקשת הפוליטית אמרו שלטראמפ היה לילה אכזרי עבור המותג הפוליטי שלו. שמרנים רבים מאוכזבים מטראמפ בשל התוצאות בבחירות אמצע הקדנציה, שבהן הם ראו הזדמנות שהוחמצה להביא נצחונות במדינות רבות שבהן התמודדו רפובליקנים ודמוקרטים על מושב בקונגרס ובסנאט, בהתחשב בתמיכה החלשה שיש לנשיא ביידן ובאינפלציה האמריקאית.

דונלד טראמפ מלניה טראמפ בחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד