ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
חיסול ממוקד?

סגן ראש מחוז חרסון נהרג בתאונת דרכים

סגן מושל אזור חרסון קיריל סטרמוסוב מת בתאונת דרכים. לא דווחו עדיין פרטים מדויקים. סטרמוסוב הפך לסגן ראש אזור חרסון לאחר שהאזור עבר לשליטת הכוחות הרוסיים. לאחרונה מספר בכירים רוסים נהרגו בנסיבות עלומות

סגן ראש מחוז חרסון נהרג בתאונת דרכים
קיריל סטרמוסו צילום: באדיבות המצלם

סגן מושל אזור חרסון קיריל סטרמוסוב מת בתאונת דרכים. התאונה אירעה ביום רביעי בבוקר נסיבות האירוע טרם פורסמו, מידע על מותו של סטרמוסוב פורסם על ידי סוכנות הידיעות הרוסית TASS ממחלקת העיתונות של מחוז חרסון. לאחרונה חוסלו או מצאו את מותם באופן מסתורי מספר בכירים רוסים הנאמנים לפוטין, לא ברור אם התאונה היא אכן תאונה או חיסול ממוקד.

מושל האזור, וולודימיר סלדו, ספד לסגנו קיריל סטרמוסוב, וכינה אותו "אחד המבריקים, המסוגלים לדבר ולהציג לאנשים את האמת על המתרחש באזור חרסון". סלדו הדגיש כי רשויות האזור יספקו את כל הסיוע והתמיכה האפשריים לקרוביו של סטרמוסוב, כך דווחה סוכנות הידיעות הרוסית 'אינטרפקס'.

שר הבריאות של אזור חרסון ואדים אילמייב אמר לתקשורת כי התאונה התרחשה בכביש המהיר חרסון-ארמיאנסק. "אכן, אני יכול לאשר שקיריל נקלע לתאונה ונהרג, טרם קיבלתי מידע על המוות מרופאים, אמבולנס הגיע למקום התאונה", אמר.

סטרמוסוב הפך לסגן ראש אזור חרסון לאחר שהאזור עבר לשליטת הכוחות הרוסיים. ממלא מקום מושל האזור ולדימיר סלדו כתב בערוץ הטלגרם שלו, "משפחת המנוח תזכה לתמיכה, הוא אב לילדים, יש לו חמישה ילדים והשישי אמור להיוולד בקרוב. כמובן שנדאג לכולם, אבל למרבה הצער, אי אפשר להחזיר את סיריל", כתב.

מלחמת אוקראינה רוסיה חרסון תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד