כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"נעץ סכין באכזריות"

הצעיר החרדי שנפצע בפיגוע: "להרוס את בית המחבל"

הצעיר שנפצע בפיגוע הדקירה בירושלים בשבת לפני כשבועיים, פנה לשר הביטחון היוצא בני גנץ באמצעות עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו', בדרישה להורות על הריסת ביתו של המחבל באופן מידי: "נגד הטרור חייבים לפעול בנחישות ובאגרוף ברזל" 

הצעיר החרדי שנפצע בפיגוע: "להרוס את בית המחבל"
המחבל מנוטרל צילום: באדיבות המצלם

הצעיר שנפצע בפיגוע הדקירה שהתרחש בשבת לפני כשבועיים בירושלים, פנה במכתב לשר הביטחון היוצא בני גנץ בבקשה להורות על הריסתו באופן מיידי של בית המחבל, מוחמד אבו קטיש אשר ביצע את פיגוע.

במכתב ששיגר עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המייצג את הפצוע, הוא מתאר כיצד ארב המחבל ודקר אותו באכזריות: "המחבל ארב לקורבן יהודי, זיהה את מרשי הלבוש בלבוש יהודי חרדי, הגיע מאחוריו כאשר הוא חמוש בסכין, והסתער עליו באכזריות. מרשי ניסה להימלט אך הלה תפס אותו בכוח, ותוך תאוות רצח נעץ באכזריות ובברוטליות סכין חדה במרכז גבו, הסכין ננעצה בעמוד השדרה ופגעה מרחק מ"מ מליבו. מרשי התמוטט על הקרקע מתבוסס בדמו תוך שהוא מנסה לצעוק לעזרה, והמחבל נמלט מהזירה בצעקות "אללה הוא אכבר", תוך שהוא מותיר אותו מדמם ונאנק מכאבים", כתב בלייכר. 

בלייכר מוסיף ומתאר את פציעתו הקשה של הצעיר: "מרשי פונה לבית החולים שערי צדק במצב קשה מאוד כאשר הוא סובל מפציעה חודרת. בצילום ה CT התברר, כי הסכין ננעצה מ"מ מהעורק הראשי של הלב ואך בנס הוא נותר בחיים".

בלייכר הסביר במכתבו את הבקשה להריסת בית המחבל וכתב: "מדובר במחבל שפל ואכזרי, שפעל באכזריות ובשנאת רצח בכדי להביא למותו של בחור יהודי צעיר, ואך בנס לא הצליח בכך. הטרור האסלמי הרצחני בישראל כולה ובתוככי ירושלים הבירה, בפרט גורם להרג וסבל בל יתואר, וגורם לבעירה וליבוי הפיגועים ונותן השראה למחבלים נוספים להמשיך במעשי הטרור והרצח האכזריים".

"נגד טרור כזה חייבים לפעול בנחישות ובאגרוף ברזל. אין ביכולת המשפט הפלילי כדי לתת מענה מספק דיו למעשי טרור קשים כל כך. אבקש בשם מרשי ובשם אזרחי ישראל, להורות על הריסת בית המחבל לאלתר", חתם עו"ד בלייכר את הבקשה.

 

פיגוע הריסת בית המחבל ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד