כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סיבוב פרסה

רם בן ברק הודיע שיתמודד מול לפיד, והתקפל

בריאיון הבוקר הצהיר ח"כ רם בן ברק כי בכוונתו להתמודד על ראשות יש עתיד מול לפיד. לאחר הריאיון מיהר לפרסם פוסט בו הבהיר את דבריו והביא תמיכה מלאה בלפיד

רם בן ברק הודיע שיתמודד מול לפיד, והתקפל
בן ברק ולפיד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע התרסקות גוש המרכז-שמאל לאחר ההפסד הצורב בבחירות, חבר הכנסת רם בן ברק הצהיר הבוקר (חמישי) בריאיון לכאן רשת ב כי בכוונתו להתמודד על ראשות יש עתיד מול יאיר לפיד, אך זמן קצר לאחר מכן התקפל ומיהר להבהיר בפוסט שפרסם כי הוא תומך ביאיר לפיד.

"אני חושב שהסיכוי שלי לא גבוה", הודה בן ברק בריאיון לטלי מורנו ועקיבא נוביק. "לפיד הוכיח בשנה וחצי האחרונות, גם כשהיה ראש ממשלה, מנהיגות ויכולת לנווט את המדינה במצבים ביטחוניים מאוד רגישים".

זמן קצר לאחר הריאיון בו הצהיר על כוונתו להתמודד מול לפיד על ראשות יש עתיד, בן ברק התקפל ופרסם פוסט בו "הבהיר את דבריו": "אני מאמין ותמיד האמנתי בראש הממשלה יאיר לפיד. כל רצוני היה שיהיה ראש הממשלה הבא. כרגע כל רצוני שיוביל את האופוזיציה אל מול מה שמסתמן כפגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית, ואני אמשיך לתמוך בו, ולעמוד לצידו במאמץ החשוב כל כך לשמור על הדמוקרטיה הישראלית. הוא יעשה את זה באותה נחישות וכשרון שפעל בזמן שהיה ראש הממשלה, והוביל את ישראל להצלחות באירועים ביטחוניים וכלכליים קשים".

יו"ר יש עתיד לפיד פרסם הבוקר פוסט ברקע העובדה כי המפלגות בגוש המרכז-שמאל נמנעו ברובן להמליץ עליו כמועמד להרכבת הממשלה בפני נשיא המדינה הרצוג. "אם אנחנו רוצים לעצור את פסקת ההתגברות המטורפת וההרסנית, אנחנו צריכים לעבוד יחד. עלינו לעבוד יחד אם אנחנו רוצים למנוע כפיה דתית והדרת נשים, אם אנחנו רוצים לחזור לשלטון. אחרי הפסד בבחירות תמיד יש משקעים וכעסים, אך המשימה חשובה יותר - לאחד כוחות במאבק על המדינה שלנו". 

 

רם בן ברק יש עתיד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד