ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
איום על הביטחון הלאומי

הנשיא ביידן על מאסק: "ראוי לבדוק את הקשרים שלו"

הנשיא ביידן אמר ששיתוף הפעולה של אילון מאסק עם מדינות אחרות. "זה דבר שראוי לבדוק אותו, אני מציע לבחון את פעולותיו" | ייתכן שהנשיא התכוון לקשרי ‎טוויטר וחברה סעודית שמחזיקה בבעלות טוויטר, בשווי של 1.89 מיליארד דולר

הנשיא ביידן
הנשיא ביידן צילום: הבית הלבן

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אמר כי "שיתוף הפעולה ואו היחסים הטכניים של אילון מאסק עם מדינות אחרות ראויים לבדיקה". במסיבת עיתונאים בבית הלבן, ביידן נשאל אם לדעתו מאסק, הבעלים החדש של טוויטר ומנכ"ל טסלה מהווה איום על הביטחון הלאומי.

"אני חושב ששיתוף הפעולה ו/או הקשרים הטכניים של אילון מאסק עם מדינות אחרות ראויים להיבדק", אמר ביידן לכתבים בבית הלבן. "בין אם הוא עושה משהו לא הולם או לא - אני לא קובע את זה - אני מציע שכדאי לבדוק אותו, וזה כל מה שאני אגיד," הוא המשיך.

במסיבת עיתונאים שקיים הנשיא ביידן הוא ציין כי "שיתוף הפעולה והקשרים הטכניים של אילון מאסק עם מדינות אחרות ראויים להיבדק. אני מציע לבחון את פעולותיו". ייתכן שהנשיא התכוון לקשרי ‎טוויטר וחברת Kingdom Holding הסעודית, שמחזיקה בבעלות המוערכת בשווי של 1.89 מיליארד דולר.

לפחות סנטור דמוקרטי אחד קרא לחקור את ההשלכות הביטחוניות של המניות של ערב הסעודית בטוויטר לאחר השתלטות של מאסק על החברה. ביידן הדגיש שהוא לא אמר שמסק עושה "משהו לא הולם".

ג'ו ביידן סעודיה טוויטר אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד