כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בין אופנוע לרכב

חבלה רב מערכתית: פצוע קשה בתאונת דרכים בחולון

בן 29 במצב קשה מאוד ובן 25 במצב בינוני בתאונת דרכים בין רכב לאופנוע בחולון. חובש סיפר: "מתחת לרכב נלכד גבר כבן 25 מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית ובסמוך בצד הדרך שכב צעיר נוסף עם פציעות"

חבלה רב מערכתית: פצוע קשה בתאונת דרכים בחולון
זירת התאונה בחולון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 29 במצב קשה, מעורפל הכרה, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 25 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים בתאונת דרכים בין רכב לאופנוע שהתרחשה לפני שעה קלה (חמישי) בחולון.

דובר מד"א, זכי הלר עדכן כי בשעה 21:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע שנפגע מרכב, ברחוב החלוץ פינת רמז בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון ואיכילוב, גבר כבן 29 במצב קשה, מעורפל הכרה, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 25 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים. בנוסף נהג הרכב צעיר כבן 22 במצב קל עם חבלות.

חובשי רפואת חרום במד"א יונה בירנצויג וכפיר ורסנו, סיפרו: "במרכז הצומת ראינו אופנוע ורכב, מתחת לרכב נלכד גבר כבן 25 מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית ובסמוך בצד הדרך שכב צעיר נוסף עם פציעות, חילצנו את הצעיר שנלכד, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם לבית חולים, כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני, נהג הרכב צעיר כבן 22 נפצע קל".

חולון תאונת דרכים קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד