י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מודים על ההצלחה

יו"ר האיחוד העניק תעודות הוקרה על הסיוע בהקמת מתחם הפעילות לבחורי הישיבות

הרב יהודה ויספיש העניק במהלך השבוע האחרון תעודת הוקרה לסגר"ע כרמיאל, הרב פנחס סירוקה, על עזרתו הרבה בהקמת מתחם ה"איחודצ'ה" במהלך ימי בין הזמנים • במתחם המיוחד נהנו עשרות אלפי בחורי הישיבות מפעילויות מגוונות אשר סייעו להם לפתוח את זמן חורף בכוחות מחודשים

יו"ר האיחוד העניק תעודות הוקרה על הסיוע בהקמת מתחם הפעילות לבחורי הישיבות
הרב ויספיש עם סגר"ע כרמיאל צילום: באדיבות המצלם

יו"ר "איחוד בני הישיבות בארץ ישראל", הרב יהודה ויספיש העניק במהלך השבוע האחרון תעודת הוקרה וברכה לסגן ראש עיריית כרמיאל שבצפון, הרב פנחס סירוקה, על הירתמותו ועזרתו למען מתחם ה"איחודצ'ה" שסיפק ימי חוויה ופעילות לעשרות אלפי בחורי ישיבות אשר הגיעו למקום במהלך ימי בין הזמנים.

מתחם ה"איחודצ'ה" שהוקם בכרמיאל נועד לשרת את עשרות אלפי בחורי הישיבות אשר יוצאים במהלך ימי בין הזמנים לאגור כוחות בצפון. במקום נערכו פעילויות מגוונות לתועלתם של בחורי הישיבות אשר פתחו את זמן חורף בזכות זה בכוחות מחודשים.

הרב יהודה ויספיש גם העניק תעודת הוקרה וברכה למנכ"ל עמותת "מתחברים לנשמה" בכרמיאל, הרב שמעון פינטו, אשר מידי שנה בשנה מעניק ללא עלות את השטח בעיר לטובת הקמת חפ"ק המתחם, משם עמלים המארגנים להפיק את ימי הפעילות ביד רמה.

הרב ויספיש אף ציין תודה מיוחדת למר גבי מלכה, בעלי קניון "חוצות הכרמל" אשר העניק במאור פנים את שטח המתחם למען בחורי הישיבות. בדבריו אמר יו"ר האיחוד, "אני מודה להם מעומק הלב על עזרתם למען קיום האיחודצ'ה אשר סייע רבות לאלפי בחורי הישיבות על הצד היותר טוב, רגע לפני שהם פתחו את זמן החורף".

איחוד בני הישיבות תעודת הוקרה כרמיאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד