י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מפחדים ומתחננים

המפקד האיראני מאיים לתקוף את ישראל בטיל היפרסוני שמתחמק מכל הגנה

מפקד משמרות המהפכה האיראני איים לתקוף את ישראל בטיל היפרסוני שמתחמק מכל הגנה והתרברב כי כולם מבקשים מהם לא לתקוף. "מביידן עד נתניהו ועד בן סלמאן ועד הלונדונים, הצרפתים והגרמנים, פושטי רגל בפוליטיקה העולמית"

המפקד האיראני מאיים לתקוף את ישראל בטיל היפרסוני שמתחמק מכל הגנה
חוסיין סלאמי מאיים על ישראל צילום: סוכנות הידיעות תסנים

מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי אמר בטקס יום השנה ה-11 למותו של חסן טהרני מוג'אדאם, מפקד יחידת הטילים של משמרות המהפכה, שנערכה הבוקר, כי "אויבי הימים הללו הגשימו את משאלותיהם והסיתו את העם, אבל פניהם הפכו לאבן, הם חסרי אונים. האומה האיראנית לא עצרה והיא נעה, פיתחנו טיל היפרסוני ששום הגנה לא יכולה לעמוד מולו".

חוסיין סלאמי הצהיר והזהיר והתרברב: "אמרנו לאויבים שנתקוף אתכם, ניקח את השלווה שלכם, אנחנו בהחלט ניקח את שלוותם, הם חסרי מנוחה כבר כמה ימים ונמצאים בכוננות". הוא הוסיף: "הם מפחדים ושולחים לנו באופן קבוע הודעות דרך כמה מדינות לא לתקוף".

סלאמי המשיך לאיים: "אם נסתכל על האויב, נראה את מי שעומדים נגד האומה האיראנית. מביידן עד נתניהו ועד בן סלמאן ועד הלונדונים, הצרפתים והגרמנים, פושטי רגל בפוליטיקה העולמית. זהו המכשול הפוליטי של המחלוקת החדשה. אנחנו עומדים נגד כל המעצמות. אנחנו המצילים של הגיבורים שלנו, אנחנו נטביע את אמריקה, את ערב הסעודית, את אנגליה וצרפת. הם באו עם רעיון החתרנות, אבל אנחנו נראה את הקריסה שלהם".

הוא ציין: "גירשנו את האויב מהמפרץ הפרסי. שרידים מעטים מהם נותרו בעיראק והם לכודים בפינות המדינה הסורית. האויב איבד את כוחו בשל שינוי פוליטי".

עוד אמר: "אני אומר שהכיוון הזה של התערבות באיראן, מגיע מהבית הלבן, מי שיושב בחלון של ריאד, תל אביב, ניו יורק ופריז זומם מהומות. דעותיהם מתפרסמות גם בכלי התקשורת המזוהים עמם. הם רוצים את איראן כמו שצ'רצ'יל, רוזוולט וסטלין ערכו ועידה באיראן ללא ידיעתו של השאה של איראן, וכאשר השאה ביקר אותם, הם לא ספרו אותו".

איראן משמרות המהפכה טיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד