כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הכתובת על הקיר"

התושבים מוחים: מערכת הביטחון מפקירה אותנו

תושבי מערב בנימין הפגינו בצומת שילת במחאה על מצוקת הפקקים החמורה באזור. ראש המועצה ישראל גנץ שהצטרף אליהם: "הצגנו את כל הפתרונות האפשריים, קיבלנו הרבה אמפטיה ודיבורים, אבל אין מי שנרתם לטפל"

התושבים מוחים: מערכת הביטחון מפקירה אותנו
המחאה בבנימין צילום: דוברות בנימין

תושבי מאזור בנימין יצאו היום (שישי) לכבישים כדי למחות על אי הפתרונות למצוקת הפקקים מהם סובלים תושבי האזור.

התושבים מהיישובים ניל"י, נעלה וגוש טלמונים בבנימין יצאו בצהרים להפגנה בצומת שילת במחאה על אוזלת ידם של גורמי המדינה בטיפול בפקקי הענק בכבישי האזור.

למחאת התושבים הצטרף ראש המועצה ישראל גנץ שאמר כי המצב בלתי מתקבל על הדעת. "הפתרונות של פיתוח הכבישים בעתיד הקרוב לא עוזרים לפקקים של היום. יש כאן מצוקה אנושית אדירה מדי בוקר ומערכת הבטחון ושאר גורמי המדינה פשוט נמנעים מלפעול. הצגנו את כל הפתרונות האפשריים, קיבלנו הרבה אמפטיה ודיבורים, אבל אין מי שנרתם לטפל כדי שמחר הסבל האנושי הזה יחסך לאלפי תושבים. כל הכבוד לתושבים על המעורבות".

לילך כהן ממובילי המחאה אומרת: "המצוקה שלנו הפכה לזעקה. לא רואים אותנו, ולא סופרים את הילדים שלנו.
אנחנו אזרחים ישראלים עובדים, משרתים בצבא ומשלמים מיסים ומערכת הבטחון מעדיפה את טובת הפועלים הערבים על פנינו. לנסוע שעה וחצי מרחק של 7 קילומטר זה לא אנושי".

"שכחו אותנו מאחורי הקו! הכתובת זועקת על הקיר! גורמי הביטחון מזלזלים בחיינו ואנחנו לא נשתוק ולא ננוח. יש פתרונות מהירים וישימים והגיע הזמן שמישהו יעשה אותם"

מצוקת הפקקים מורגשת במערב בנימין וכן במזרח בנימין באזור חיזמא. מועצת בנימין פועלת בנושא מדי יום מול הגורמים האחראיים במערכת הבטחון ובמשרד הבטחון כדי להביא להקלה וטיפול הולם בעומס. ראש המועצה ישראל גנץ המעורב בשיחות להקמת הממשלה פועל כדי להכניס את תחום הכבישים להסכמות המתגבשות.

מערכת הביטחון כבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד