י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
חסרי בושה

הגרמנים מטיפים לנו: "גל חדש של שנאת יהודים"

במאמר בעיתון הגרמני דר שפיגל, מעבירים ביקורת על הממשלה החדשה. "אם ממשלת ימין תעלה לשלטון בישראל, גל חדש של אנטישמיות מאיים - יפרוץ נגד יהודים באירופה ובגרמניה" נאמר במאמר. כאילו עד עכשיו לא הייתה אנטישמיות בגרמניה או בשאר אירופה

הגרמנים מטיפים לנו: "גל חדש של שנאת יהודים"
משרפה באושוויץ צילום: pixabay

השבועון הגרמני הדר שפיגל, מזהיר בטור שכתב העיתונאי ריצ׳רד סי שניידר מפני ממשלת נתניהו סמוטריץ׳ ובן גביר. "אם ממשלת ימין תעלה לשלטון בישראל, גל חדש של אנטישמיות מאיים - נגד יהודים באירופה ובגרמניה". העיתונאי הגרמני לא ציין כי עד עכשיו יש אנטישמיות בגרמניה ובכל אירופה, ולא משנה איזה ממשלה מכהנת בישראל.

עוד כתב העיתון הגרמני: "מה שמתבשל כיום בישראל לא רק מתקבל רע בידי מי שרוצה שישראל תהיה מדינה דמוקרטית, חלק מחברה גלובלית. לממשלה החדשה ולמדיניותה" הוא מאיים כי "יהיו לזה השלכות הרות אסון על היהודים בעולם וכך גם בגרמניה. אלימות מילולית ופיזית כנראה תקבע בקרוב את חיי היום יום בפזורה היהודית אפילו יותר מבעבר".

"יש להניח ששנאת היהודים בגרמניה תתחזק אם אכן תקום בירושלים קואליציה של מפלגת הליכוד עם שתי מפלגות חרדיות וקיצוניים מהימין" העיתון שכח לציין כי הם רצחו ששה מיליון יהודים, "זה לא משנה איך יהודים או מדינת ישראל מתנהגים, לאנטישמים ולאנטי-ציונים רבים לא ממש אכפת, הם לא צריכים סיבה לשנוא יהודים, נתניהו, סמוטריץ' ובן גביר יאשרו את כל מי שממילא רואים תמיד רוע ביהודי" כותב העיתון בשיא החוצפה.

גרמניה איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד