כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ההצהרה של רע"מ

לא סרים למרות לפיד: האופוזיציה מחולקת לשלושה

על רקע תוצאות הבחירות העגומות מבחינת מרכיבי האופוזיציה, האישים שעדיין יושבים זה לצד זה בממשלה שמה שחיבר בין מרכיביה הוא "רק לא ביבי" צפויים להתפצל באופוזיציה לשלושה פלגים שונים, כך שלפיד לא ישלוט ביד רמה בחבריו 

לא סרים למרות לפיד: האופוזיציה מחולקת לשלושה
לפיד, גנץ וליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

'המחנה הממלכתי' בראשות בני גנץ וגדעון סער ו'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן החליטו להקים ציר בתוך האופוזיציה שלא יסור למרותו של יו"ר האופוזיציה הבא יאיר לפיד. גורמים בשתי המפלגות קוראים לחיבור "אופוזיציית ימין ליברלי" שלא יכלול את יש עתיד, העבודה והמפלגות הערביות. כך מדווח ב'כאן'.

בתוך כך, מקורות ברע"מ שוללים רשת ביטחון לממשלה המתגבשת. מקורות במפלגה אמרו לערוץ: "לא נעניק רשת ביטחון לנתניהו, דרעי סמוטריץ ובן גביר. זו ממשלת הרס לחברה הערבית".

הדברים באים ברקע דברים שפרסם אתמול יו"ר סיעת רע"מ בכנסת ח"כ ואליד טאהא שסיפר: "נפגשתי עם יו"ר סיעת יש עתיד חה"כ בועז טופורובסקי. בישיבה הבהרתי שמפלגת רע"מ מעולם לא הייתה חלק מגוש, והיא תגבש את עמדותיה ותחליט לגבי צעדיה הבאים בהתאם לנושאים האקוטיים של החברה הערבית".

מאז מערכת הבחירות האופוזיציה מחולקת לשבטים נוכח התוצאות העגומות כשהאשמות נשמעות מקיר לקיר. מחר יום שלישי יתכנסו ראשי מפלגות האופוזיציה בראשות יאיר לפיד בניסיון להתגבש על רקע המתיחות וחילופי המהלומות ביניהם בשבועיים האחרונים מאז התוצאות טפחו על פניהם.

אופוזיציה יאיר לפיד בני גנץ אביגדור ליברמן מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד