ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
טרגדיה בצומת רעננה

אזרח נחשד כמחבל - ונורה למוות ע"י חייל

האזרח, שלפי המשטרה 'נדרש אבחון מקצועי', התקרב באופן מחשיד לעבר תחנת האוטובוסים בצומת רעננה | חייל ששהה במקום חשד שמדובר מחבל וירה בו למוות | המשטרה חוקרת

אזרח נחשד כמחבל - ונורה למוות ע"י חייל
הזירה בצומת רעננה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תושב פרדס חנה נהרג הבוקר (שני) בצומת רעננה, לאחר שנורה ע"י חייל צה"ל שחשד בו בטעות כמחבל. במשטרה חוקרים את נסיבות התקרית החריגה. מפרטים ראשוניים עולה כי האיש התקרב בצורה מחשידה לתחנת האוטובוסים שהביא את החייל לחשוש שמדובר באירוע פח"ע. על גופו נמצאה סכין.

המקרה התרחש מעט אחרי השעה 07:00 בבוקר. הפצוע שנפגע באורח אנוש פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. אדם נוסף נפצע באורח קל כתוצאה מנתז ירי.

מבדיקה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר באדם מעורער בנפשו, אך לא ברור אם ניסה לתקוף אזרחים ומה גרם לחייל לבצע את הירי. "המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות אירוע ירי בצומת רעננה, ע"י חייל שחש סכנה לאחר שאחד האזרחים, ככה"נ 'נדרש אבחון מקצועי', ניגש באופן חשוד שהתפרש תחילה כניסיון פח"ע". במשטרה ציינו כי "נבחן בשלב זה הרקע ונשלל חשד לפח"ע".

ממד"א נמסר כי בשעה 07:17 התקבל דיווח  על 2 פצועים בצומת רעננה סמוך למתחם האוטובוסים. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר גבר כבן 40 במצב קשה וגבר כבן 50 במצב קל עם פציעת ירי בגופם", נמסר מהארגון.

ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד