י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ללמוד תורה באוהלים?"

הרב מאזוז למתיישבי חומש: "לבטל את הגזירות על הישיבה"

חיזוק נוסף להתיישבות בחומש - הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', מחשובי רבני הציבור החרדי-ספרדי נפגש עם אנשי ישיבת חומש ותמך בביטול חוק ההתנתקות: "במאה ה-21 ללמוד תורה באוהלים? מהאוהלים עוד ייבנו בתים שדות וכרמים"

הרב מאזוז למתיישבי חומש: "לבטל את הגזירות על הישיבה"
הרב מאזוז עם מנכ"ל ישיבת חומש צילום: ישיבת חומש

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הרב מאיר מאזוז, מחשובי רבני הציבור החרדי-ספרדי נפגש עם ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, ומנכ"ל הישיבה, שמואל וונדי, וחיזק אותם במאבקם לביטול חוק ההתנתקות על יישובי צפון השומרון ובחיזוק ההתיישבות בחומש.

הרב מאזוז קרא בפגישה לחברי הכנסת לתמוך בביטול חוק ההתנתקות: "אני קורא מכאן לכל חברי הכנסת שמכירים בערך התורה שיודעים כמה טורחים המסכנים האלה מישיבת חומש, שיתנו ויעשו את כל כוחם ואונם לבטל את הגזירות על ישיבת חומש. "וישם אותה יוסף לחוק עד היום הזה לחומש"".

"לפרוע לחומש את החוב הזה שבחומש לומדים תורה באוהלים, בימינו במאה ה-21 ללמוד באוהלים? מה קרה?. מהאוהלים עוד ייבנו בתים שדות וכרמים בארץ הזו, כך הבטיח ירמיה הנביא", אמר הרב מאזוז.

הפגישה של אנשי ישיבת חומש עם הרב מאזוז מצטרפת לסדרת פגישות וביקורים של רבנים אשר חיזקו את אנשי ישיבת חומש בחודשים האחרונים. כמו כן, זרם המבקרים לחומש ממשיך, ישיבות, מוסדות, תנועות התיישבות ועוד ארגונים שונים ממשיכים להגיע לישוב ולהביע תמיכה בישיבה ובהתיישבות במקום.

מנכ"ל הישיבה שמואל וונדי מסר: "זכות גדולה עבורנו לקבל את ברכתו ודברי החיזוק של הרב מאזוז להתיישבות וללימוד התורה בחומש. דבריו של הרב מחזקים אותנו להמשיך את העשייה והלימוד. כל ראשי המפלגות ועשרות מבכירי חברי הכנסת במפלגות תומכים באופן חד משמעי בחזרה לחומש ובביטול החוק אשר אוסר על יהודים להיכנס לחומש, אנו בטוחים שבקרוב נראה את התיקון קורא בכנסת", מסר.

הרב מאיר מאזוז ישיבת חומש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד