כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
התנשאות השמאל

העיתונאי קרא להחרמת סמוטריץ': "מאיפה זה מגיע?"

העיתונאי הכלכלי סבר פלוצקר, המזוהה עם השמאל, קרא לפקידי משרד האוצר שלא לשתף פעולה עם בצלאל סמוטריץ' אם ייכנס למשרד האוצר: "קורא לצמרת הבכירה של האוצר לא לשתף איתו פעולה". דבריו עוררו ביקורת: "להמריד את הפקידים לעבוד נגד הממשלה, נגד נבחרי ציבור?"

העיתונאי קרא להחרמת סמוטריץ': "מאיפה זה מגיע?"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier FItoussi/Flash90

סבר פלוצקר, עיתונאי כלכלי ב'ידיעות אחרונות', קרא היום (שני) לפקידי משרד האוצר שלא לשתף פעולה עם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ועורר סערה.

פלוצקר, המזוהה עם השמאל, אמר בכנס עיתונאים באילת: "אני מקבל עשרות טלפונים, מיהודים חתני פרס נובל, 80% מחתני פרס נובל לכלכלה בעולם הם יהודים. הם נחרדים מהעניין הזה של למסור לאיש הזה (סמוטריץ') את מפתחות המשק הישראלי".

"יתרה מזאת, אני קורא לצמרת הבכירה של האוצר לא לשתף איתו פעולה גם ידיהם יהיו שותפות למעל הזה. וההיסטוריה תשפוט אותם", הוסיף.

שותפיו לפאנל תקפו את דבריו. "אני מתנגדת למה שאמר סבר פלוצקר ואני עושה הפרדה בין עמדות האידיאולוגיות לבין התפקוד באוצר. סמוטריץ' היה שר התחבורה הטוב ביותר שהיה לנו בשנים האחרונות", אמרה העיתונאית ליאת רון.

"כשהוא יהיה שר האוצר הוא יהיה שר טוב. האיש הזה מקצועי ורציני, כל מי שעבד איתו במשרד התחבורה – ושאלתי לא מעט אנשים, אמרו עליו רק דברים טובים".

יו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן תקף גם הוא את דברי פולצקר: "זה סירוב פקודה, כמעט. להמריד את הפקידים לעבוד נגד הממשלה, נגד נבחרי ציבור? מאיפה זה מגיע? מאיזה מקומות הם באים? אני באתי מרוסיה וברחתי משם".

"מה זה הדבר הזה? אזרחי ישראל בחרו ממשלה, היא תקום, תקבל רוב ופקידים יממשו את המדיניות שהשרים יקבעו, כי כך עובדת מדינה דמוקרטית. עוד ארבע שנים תגיעו לשלטון – נתחלף".

פקידים משרד האוצר בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד