כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
החתונה הגדולה

"אנחנו עכשיו חלק מעם ישראל": החתן והכלה הגרים נרגשים ומודים

ביום רביעי תתקיים החתונה: "אנחנו מרגישים עכשיו חלק בלתי נפרד מעם ישראל" מודים בהתרגשות החתן והכלה • "אין לנו מילים כדי להביע את הכרת הטוב שלנו כלפי כל מי שעזר ותמך • העוסקים במלאכת הקודש מציינים כי עדיין יש צורך בעזרה נוספת

"אנחנו עכשיו חלק מעם ישראל": החתן והכלה הגרים נרגשים ומודים

לפני שבועיים בלבד הם היו שני חסרי כל שעומדים להתחתן לבד, בלי משפחה, עם מעט חברים ובלי שום גב כלכלי. החתן הגאון ר' מאיר יואל לייכטאג והכלה שרה בתיה פאצער, תכננו להקים את ביתם בצנעה, בחתונה קטנטנה עם מניין או שניים, ולהתגורר בדירת חדר קטנטנה ולא מרוהטת.

לסיוע לגרי הצדק, החתן והכלה>>>

אבל אז הגיע עם ישראל והתגייס לעזרתם. קמפיין בקשה לסיוע יצא לדרך, ויהודים טובים מכל קצווי הארץ והעולם התגייסו לסייע להם בתרומות קטנות שהצטברו יחד לסכום לא מבוטל.

"אפשר לומר שאת החתונה אנחנו כבר קרובים לכסות", אומר אחד העוסקים במלאכת הקודש, "אבל יש לנו עוד לאן לשאוף, אנחנו רוצים לתת להם גם תנאי פתיחה טובים יותר בדירה הקטנה ששכרו, שיהיו להם גם בגדים חדשים לתחילת החיים המשותפים, כיסאות נורמליים, מכונת כביסה, המינימום ההכרחי...".

החתן והכלה עצמם לא מסתכלים על חצי הכוס הריקה... "מבחינתנו זה לא רק העניין של התמיכה הפיזית", אומרים השניים שעזבו את הכל מאחוריהם כדי להתקרב ליהדות ולהפוך לחלק מעם ישראל. "זה הלב! אנחנו רואים שכל כך הרבה אנשים התגייסו לעזור לנו, והמכנה המשותף ביניהם הוא אחד ויחיד: הם כולם יהודים שרוצים לתת לנו הרגשה טובה ולקבל אותנו בחום ובאהבה לחיק העם היהודי. מבחינתנו, זה ההישג הכי חשוב ואבן היסוד הטובה ביותר עליה אנחנו משתיתים את הבית החדש שאנחנו מקימים בישראל".

החתונה עצמה צפויה להתקיים ביום רביעי באולם 'בנות ירושלים' בשכונת מאה שערים. נראה שרבים מעם ישראל מרגישים קשר אמיץ אל החתן והכלה, ומתכוונים לבוא ולשמוח בשמחתם של האח והאחות החדשים שלנו, שעשו דרכים ארוכות ופתלתלות, כל אחד בנפרד, עד שנפגשו דרכיהם, וכעת הם מקימים בית בישראל.

לסיוע לגרי הצדק, החתן והכלה>>>

קופת העיר גרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד