כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
פותחים דף חדש?

למרות הדם הרע: המפכ"ל ובן גביר התחבקו. צפו

במעמד חניכת "מינילאנס" לזכרו של לוחם הימ"מ, נועם רז, נפגשו ח"כ בן גביר המיועד לכהן כשר לביטחון פנים עם מפכ"ל המשטרה שבתאי. למרות המהלומות שהטיחו האחד בשני בעבר, נרשמה לחיצת יד חמימה בין השניים 

למרות הדם הרע: המפכ"ל ובן גביר התחבקו. צפו
בן גביר לצד המפכ"ל בטקס צילום: דוברות המשטרה

לאחר המתיחות לאחרונה בצמרת המשטרה ממינוי אפשרי של יו"ר עוצמה יהודית לשר לביטחון מפנים, מגיע היום (שני) רגע משמעותי בין המשטרה לשר המיועד כאשר מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי פגש את יו"ר עוצמה יהודית במעמד חניכת "מינילאנס" לזכרו של לוחם הימ"מ, נועם רז, שנרצח בפעילות של הימ"מ בג'נין והשניים לחצו ידיים והמפכ"ל אף חיבק את השר המיועד.

כזכור, מערכת היחסים בין השניים ידעה ימים קשים כאשר במהלך מבצע 'שומר החומות' ברקע גל האלימות והמהומות המתמשכות בערים המעורבות קרא בן גביר לפטר את שבתאי. ומפכ"ל המשטרה, האשים בעבר את יו"ר עוצמה יהודית באחריות לאירועי מאי 2021.

בריאיון לגל"צ אמר אז בן גביר כי "צריך לפטר את המפכ"ל, הוא לא שולט באירועים, לא ראוי ולא כשיר". הוא הוסיף כי "המשטרה מפקירה את בטחון התושבים, יורים על יהודים, והשוטרים לא יכולים להגיב". באותה העת הזהיר שבתאי את ראש הממשלה בזמנו, בנימין נתניהו, מפני פעילותו של בן גביר וטען כי הוא "מביא לאינתיפאדה יהודית".

בטקס אמר בן גביר: "ניתן גיבוי מלא לשוטרים וללוחמים, זה מה שהם צריכים בשטח, בעזרת השם תקום ממשלת ימין על מלא, ונוכל ליישם את כל המטרות שעם ישראל זקוק להן".

רנ"צ קובי שבתאי איתמר בן גביר נעם רז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד