ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
בהמשך להסכם השלום

המנהיג הערבי התקשר לברך את נתניהו

מנהיגי העולם ממשיכים לחייג אל לשכתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כדי לברכו על נצחונו בבחירות לאחל לו הצלחה בתפקידו ולהזמינו לביקור אצלם | אחד מהם הוא יורש העצר של בחריין שקיים שיחה ידידותית עם נתניהו

המנהיג הערבי התקשר לברך את נתניהו
נתניהו משוחח בטלפון צילום: לשכתו

יורש העצר הבחרייני, סלמאן בן חמד אל ח'ליפה קיים בערבו של יום ראשון שיחה עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. כך מדווח בסוכנות הידיעות של בחריין.

בדיווח נמסר, כי יורש העצר המשמש בתפקיד ראש ממשלת בחריין ברך את נתניהו על ניצחונו בבחירות לכנסת ועל כך שהוטלה עליו מלאכת הרכבת הממשלה החדשה.

אל ח'ליפה אף איחל הצלחה לנתניהו בתפקידו, בהדגישו את ההתקדמות שחלה ביחסי שתי המדינות בכל המישורים ואת הצורך לחזקם "באמצעות הגברת המאמצים המשותפים לשלום וליציבות באזור".

עוד נמסר כי השניים דנו בסוגיות בעלות עניין לשני הצדדים, בנושאים שבראש סדר היום באזור ובעולם, וכן באפיקי שיתופי פעולה עתידיים בין ירושלים ומנאמה.

יצוין כי מאז נחתמו הסכמי אברהם בבית הלבן בשלהי כהונתו של דונלד טראמפ שכללו גם את בחריין, לא ביקר נתניהו במדינה, אולם יתכן כי בקרוב יעשה זאת לאחר שראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הקדים אותו והיה ראש הממשלה הראשון שביקר שם.

בחריין בנימין נתניהו הסכמי אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד