י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
15 שנות ייסורים

המתנדב האהוב והמסור נפטר לאחר מחלה קשה

ר' מנדי רוזנברג ז"ל מפלטבוש, נפטר לאחר 15 שנות מאבק בניוון שרירים. המנוח היה מתנדב בארגון הצלה המקומי ולקח חלק בחסדים רבים. הוא גם שמר על חוש ההומור שלו, למרות המאבק שלו במחלה קשה וזכה לסיים את הש"ס

המתנדב האהוב והמסור נפטר לאחר מחלה קשה
ר' מנדי רוזנברג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מפלטבוש מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של ר' מנדי רוזנברג, מתנדב בארגון הצלה המקומי במשך שנים רבות, שהציל חיים של רבים וסייע לאלפים באמצעות פעילות חסד בלתי נגמרת. למרות כאביו הפיזיים וקשייו, סיים ר' מנדי ז"ל את כל הש"ס תוך שימוש במחשב שסייע לו.

תמונה שלו מאירוע סיום הש"ס הפכה לוויראלית בזמנו, והיוותה מקור השראה אדיר לרבים לתת להם דחיפה ללמוד את הדף היומי. כך דווח אתר Yeshiva world news.

ר' מנדי רוזנברג ז"ל מוקף בחבריו בסיום הש"ס

הוא גם שמר על חוש ההומור שלו, למרות המאבק שלו במחלה קשה, כולל השתתפות באתגר דלי הקרח של חולי ה-ALS לפני מספר שנים. מדובר במחלה נדירה וחשוכת מרפא, שסיבתה אינה ידועה ושגורמת בהדרגה לשיתוק של כל השרירים בגוף. ALS היא המחלה הקשה ביותר מקבוצת המחלות הניווניות הפוגעות בתאי העצב המוטוריים, שבאמצעותם מפקח המוח על הפעלתם של מרבית השרירים הרצוניים בגוף.

הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים, וקהילה גדולה שאבלה על האובדן הטראגי. הלוויתו התקיימה אתמול בשומרי הדת בפלטבוש, והוא ייקבר בארץ ישראל.

יהי זכרו ברוך.

 

 

 

 

 

 

 

 




פלטבוש מתנדב הצלה סיום הש''ס מחלת ניוון שרירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד