ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
האיש העשיר בעולם - מתלונן

אילון מאסק התראיין בחדר חשוך: "אני מענה את עצמי"

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם התבכיין על עומס העבודה היומי המפרך שלו לאחר שהוסיף לעצמו תפקיד חדש כמנכ"ל טוויטר לרשימת התפקידים הארוכה ממילא. "אני מענה את עצמי, בכנות", אמר מאסק בזמן שהתראיין באינדונזיה

אילון מאסק התראיין בחדר חשוך: "אני מענה את עצמי"
אילון מאסק בראיון צילום: צילום מסך

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם שנשמע עייף לאחרונה, חשף שהוא בעצם עובד 24/7 וחוטף ביקורת נרחבת בטוויטר. המיליארדר הוא גם הבוס של יצרנית המכוניות החשמליות 'טסלה', ובחברת חקר החלל 'ספייס אקס' וחברת 'בורינג' שחופרת מנהרות, יחד עם פרויקטים שונים אחרים.

"אני מענה את עצמי, בכנות", אמר מאסק בזמן שהתראיין בפסגה עסקית בבאלי, אינדונזיה לקראת פגישת ה-G-20. מאסק דיבר באירוע בחדר חשוך כשפניו נראו רק לאור נרות. מנכ"ל טוויטר אמר שהוא איבד את כוחו רגע לפני תחילת הראיון. כשנשאל על פעילות המכירות ושרשרת האספקה ​​רחבת הידיים של טסלה, אמר מאסק שהוא מנהל את הפעילות הגלובלית של החברה "בקושי רב".

"אני באמת עובד הכי הרבה שאני יכול לעבוד, מהבוקר עד הלילה, 7 ימים בשבוע. זה לא משהו שהייתי ממליץ עליו, בכנות", הוסיף מאסק. מאסק רכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר, והוביל שינוי משמעותי בתהליך האימות של החשבונות, תוך חיוב המשתמשים ב-8 דולר לחודש בתמורה ל"וי הכחול" שלהם. בשבוע שעבר, מאסק הזהיר את העובדים שטוויטר עלולה להגיש בקשה לפשיטת רגל בעתיד אם התחזית הפיננסית שלה לא תשתפר.

אילון מאסק טסלה טוויטר אינדונזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד