כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא מאמינים לי"

"כמו הערבים": ההסתבכות של הח"כ החרדי עם דגל המדינה

חבר הכנסת יעקב טסלר שהגיע הבוקר להשבעת הכנסת ה-25 סירב להצטלם ליד עמדת הצילום עם דגל ישראל | הסירוב עורר סערה כאשר גם איימן עודה ועופר כסיף סירבו להצטלם | טסלר חזר והצטלם עם הדגל והסביר את הסירוב "יש לי משם תמונות, לא צריך עוד"

"כמו הערבים": ההסתבכות של הח"כ החרדי עם דגל המדינה
ח"כ יעקב טסלר מצטלם בעמדה ליד דגלי ישראל צילום: ערוץ הכנסת

פתיחת מושב הכנסת ה-25 והשבעת חברי הכנסת תתקיים היום (שלישי). בשעות אלו חברי הכנסת מגיעים למשכן בזה אחר זה. חבר הכנסת יעקב טסלר, נציג חסידות ויז'ניץ ביהדות התורה, עורר תקרית כאשר סירב לעמוד ולהצטלם ליד דגלי ישראל בכניסה למשכן כמקובל. טסלר הצטלם בכניסתו למשכן ולאחמ"כ נשאל האם ירצה להצטלם לצד הדגל והשיב כי יש לו תמונות מהעבר באותו המיקום ולכן יוותר על כך. 

אלא שמהר מאד הפך העניין לסערה מאחר ואחריו נכנס ח"כ איימן עודה וסירב להצטלם עם דגל ישראל "מטעמים אידאולוגיים" כאשר הדגל לטענתו הוא סמל הכיבוש. גם ח"כ עופר כסיף סירב להצטלם עם הדגל בכניסתו למשכן מסיבה דומה. באתרים וברשתות עוררו עניין רב סביב הנושא והופץ כביכול כי ח"כ טסלר מסרב להצטלם עם הדגל בגלל סירובו להזדהות עם הציונות וסמלי המדינה. 

בעקבות הסערה, טסלר חזר לעמדה בכניסה למשכן הכנסת וביקש להצטלם שוב, והפעם לצד דגלי ישראל. "הסבירו לי שכדאי לי להצטלם למרות שהצטלמתי פה בעבר בשביל לחדש את התמונות ברשתות החברתיות", הסביר טסלר לצלמים. הוא הוסיף, "אין לי בעיה להצטלם עם הדגל, פשוט אין לי רשתות חברתיות לעדכן תמונות, אנשים לא מאמינים לי אבל אין לי פייסבוק".

יעקב טסלר השבעת חברי הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד