א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"יצאתי מגדרי"

צפו: ראש ישיבת חברון מבקש את עזרת הציבור

המצוקה והעוני הגיעו לממדים בלתי נתפסים * ההוצאה לפועל כבר מעורבים בסיפור באופן פעיל • הילדים נמצאים במצוקה פיזית ורגשית קשה במיוחד • ומרן ראש הישיבה רבי דוד כהן שליט"א לא יכול היה להישאר אדיש • "יצאתי מגדרי לבוא ולבקש עזרה עבור משפחה של בן תורה מובהק"

צפו: ראש ישיבת חברון מבקש את עזרת הציבור
ר' דוד כהן צילום: Flash90

יוקר המחיה מאמיר, והמצב הכלכלי של משפחות רבות מגיע אל הקצה. אבל גם כשלכולם קשה, יש מקרים חריגים במיוחד, שבהם הקושי מגיע לרמות בלתי נסבלות.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה במצוקה נוראה>>

כזה הוא סיפורה של משפחה במצוקה, שהגיעה לכדי פשיטת רגל כוללת, חובות כבדים משתרגים מכל הכיוונים, ההוצאה לפועל מעורבת עד למעלה מהצוואר, והמשפחה עלולה למצוא את עצמה בקרוב מאוד עם הריהוט ברחובה של עיר, בלי שיהיה לה לאן לפנות.

עסקנים ואנשי חסד שנכנסו לדירה כדי לאמוד את מצבה של המשפחה, נחרדו קשות. הילדים סובלים מחרפת רעב, וממחסור בביגוד בסיסי. המצוקה הגיעה לממדים בלתי נתפסים, והבית כולו זקוק לערה דחופה.

מרן ראש ישיבת חברון, שמכיר באופן אישי את אבי המשפחה ומעריך אותו במיוחד, הוכנס בסוד העניינים ונחרד לנוכח הפרטים שהובאו לידיעתו. בלב נרגש וברגשות סוערים, פנה מרן הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א לציבור לבקש את עזרת הכלל למען המשפחה הסובלת ממצוקה מחרידה: "התאספנו כאן להתגייס לנושא של צדקה של משפחה שמכמה וכמה סיבות הגיעו למצב של חובות כלכליים של מאות אלפי שקלים. עד כדי הוצאה לפועל", אומר מרן ראש הישיבה שליט"א. "לכן יצאתי מגדרי לבוא ולבקש עזרה עבור המשפחה, משפחה של בן תורה מובהק"...

"אני יכול לומר שאני מכיר את המקרה מקרוב. אני יודע שהמצוקה מאוד מאוד קשה, ולכן אין עצה אחרת אלא לפנות לציבור ולבקש עזרה. את דבריו מסיים מרן שליט"א בברכה חמה מעומק לב הטהור: "אני מקווה שהציבור באמת יעזור ויסייע בעין יפה. זו באמת זכות גדולה להחזיק נפשות כפשוטו, וכל המסייע יתברך ממקור הברכות בשפע ברכה והצלחה בני חיי ומזוני".

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה במצוקה נוראה>>

קופת העיר הרב דוד כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד