כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הלם למוות בסבתו בבקבוק זכוכית

אחרי 4 שנים: הרוצח נחת בישראל ונעצר בנתב"ג

בן 23 שרצח את סבתו באכזריות לפני כארבע שנים ונמלט לחו"ל, נעצר בנתב"ג לאחר ששב ארצה. פרקליטות המדינה הגישה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום אמו | הסיפור המלא

אחרי 4 שנים: הרוצח נחת בישראל ונעצר בנתב"ג
עצור מובל באזיקים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חשוד ברצח משנת 2018 בפרדס חנה נמלט מהארץ למולדובה ונעצר עם נחיתתו בישראל. פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שלישי) הצהרת תובע נגדו.

ראשיתה של החקירה בתאריך 14.3.18 סמוך לשעה 19:00 בעקבות דיווח על מציאת גופת אישה כבת 60 בביתה בפרדס חנה כשהיא מגואלת בדם ועליה סימני אלימות.

צוות מד"א שהוזעק למקום, קבע את מותה של האישה, אזרחית מולדובה בת 62. חקירת האירוע אשר הוטלה בשעתו על חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף העלתה חשד כי נכדה של המנוחה אשר התגורר עמה, תושב כרכור בן 23 מעורב ברציחתה. עוד עלה כי החשוד עזב את הארץ לחו"ל טרם מציאת הגופה ומאז שהה שם בבריחה.

בתאריך 19.3.18 הוצא לחשוד צו מעצר. צו זה הוארך מעת לעת עד לתאריך 20.10.22 אז נחת החשוד בנתב"ג ומיד נעצר והובא לחקירה במשרדי הימ"ר.

מהחקירה עלה כי בין המנוחה לבין נכדה החשוד, היו חילוקי דעות וויכוחים מתמשכים והחשוד רצה לעזוב את הבית בו התגורר עם המנוחה. על רקע סברתו של החשוד כי המנוחה לא תאפשר לו לעזוב את הבית, החשוד הלם במנוחה באמצעות בקבוק זכוכית פעמים רבות, אסף את חפציו, עזב את הבית וטס למולדובה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתום חקירה מורכבת שכללה איסוף וניתוח ממצאים פורנזיים בזירת הרצח, התחקות אחר המסלול בו נע החשוד ביום הרצח וגביית עדויות רבות, הגישה הבוקר פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בגין רצח המנוחה וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

ראש צוות החקירה רב פקד ביאן מולא אומר היום עם סגירת המעגל: "מדובר ברצח מיותר ואכזרי שארע בתוך המשפחה. מיד עם ביסוס החשד לפיו נכדה של המנוחה הוא זה שביצע את הרצח פעלנו לביסוס ומיצוי כלל הראיות נגדו עד להגשת הצהרת תובע הבוקר על ידי פרקליטות מחוז חיפה".

רצח עבריין נמלט נעצר בנתבג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד