י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יקבלו פושים חיוניים

משרד החוץ השיק אפליקציה עבור אזרחים ישראלים הנוסעים לחו"ל

אתמול הושקה באופן רשמי אפליקציה שפותחה על ידי משרד החוץ עבור אזרחים ישראלים הנוסעים למדינות שונות בעולם. האפליקציה פועלת גם ללא חיבור המכשיר לרשת - חשוב באזורים בלי קליטה, וגם דואגת לשמור על פרטיות המשתמש 

משרד החוץ השיק אפליקציה עבור אזרחים ישראלים הנוסעים לחו"ל
אפליקציית TravIL צילום: משרד החוץ

אתמול הושקה באופן רשמי אפליקציית TravIL שפותחה על ידי משרד החוץ עבור אזרחים ישראלים הנוסעים למדינות שונות בעולם. באפליקציה יוכל כל משתמש למצוא את פרטי כל הנציגויות הדיפלומטיות של ישראל בעולם וכן מידע חירום חיוני על המדינה אליה המשתמש יבחר לנסוע על 187 נציגויות ברחבי העולם עמהן יש לישראל קשרים דיפלומטיים.

ניתן לקבל בזמן אמת הודעות חשובות ישירות למכשיר הטלפון הנייד (פוש), עם מידע על אזהרות מסע שונות בעולם, מיד עם פרסומן. האפליקציה כוללת שלל אפשרויות חדשניות - כדוגמת בדיקת צורך באשרה למדינת היעד, ניהול מסמכי הנסיעה החיוניים במרוכז, צ'ק ליסט להכנת נסיעה מסודרת ובטוחה וגם מסך כפתורי חיוג מהיר למקרי חירום.

פוש ראשון בהקשר הפיגוע בטורקיה (13.11)

אפליקציית TravIL פועלת גם ללא חיבור המכשיר לרשת (חשוב באזורים בלי קליטה) וגם דואגת לשמור על פרטיות המשתמש – לא מחייבת רישום כלשהו, לא מבקשת פרטים אישיים ולא מקבלת מיקום גאוגרפי של המכשיר. האפליקציה חינמית ומתאימה למכשירי אנדרואיד ואייפון.

ראש אגף קונסולרי במשרד החוץ אייל סיסו: "האפליקציה מאפשרת לנו לשפר את העבודה שלנו לטובת האזרח הישראלי באופן שמותאם לעידן שבו כולנו מחוברים למכשירי הסלולר, כמעט מכל מקום בעולם, זאת, עם מידע מעודכן ומהימן עבור מי שזקוק לו".

זיו שלוי, אחראי פרויקטים דיגיטליים ויוזם האפליקציה, "TravIL תעזור בהכנה לנסיעה וגם במהלכה, היא תספק תמיכה לכל אורך הדרך והיא בין היחידות בעולם מסוגה באפשרויות שהיא מציעה לאזרחים שלנו", הוסיף שלוי, "מדובר במהלך חשוב מאד שיעזור לישראלים המטיילים בעולם לשמור על עצמם ולנו, לשמור ולעזור להם בעת צרה שחלילה יקלעו אליה".

אפליקציה משרד החוץ מצב חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד