ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
עימות באופוזיציה

ב'יש עתיד' תקפו את בני גנץ ואחמד טיבי - וחטפו

ביש עתיד תקפו הבוקר את המחנה הממלכתי ואת אחמד טיבי בטענה שסגרו דילים עם הליכוד לאחר שורה של מינויים זמניים. טיבי וגנץ לא נותרו חייבים ותקפו חזרה: "לפיד הוכיח שאין לו יכולת להוביל לא אופוזיציה ולא קואליציה"

ב'יש עתיד' תקפו את בני גנץ ואחמד טיבי - וחטפו
גנץ וטיבי במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הוועדה המסדרת מכונסת בשעה זו (רביעי) כדי לדון בהרכבי הוועדות הזמניות וסגני יו"ר הכנסת שיפעלו עד להשבעת הממשלה והקמת ועדות קבועות וכן פורום סגני יושבי ראש הכנסת.

לפי החלוקה, יוקמו שלוש ועדות זמניות: ועדה מסדרת (ועדת כנסת) בראשה עומד ח״כ יואב קיש;, ועדת כספים זמנית בראשות ח"כ משה גפני; וועדת חוץ וביטחון זמנית בראשות ח"כ יואב קיש.

במסגרת החלוקה הזמנית עד להשבעת הממשלה, חולקו כאמור תפקידי יו"ר הכנסת, ובליכוד סיכמו על חלוקה של ארבעה סגנים לקואליציה העתידית ושלוש לאופוזיציה העתידים. כאשר באופוזיציה מלבד היו"ר מיקי לוי שיוחלף גם הוא, ימונו נציג מהמחנה הממלכתי ונציג מטעם חד"ש - תע"ל.

ביש עתיד תקפו הבוקר את המחנה הממלכתי ואת אחמד טיבי בטענה שסגרו דילים עם הליכוד כדי לקבל תפקידים עבור מפלגתם. הדבר חשף את הקרבות בתוך האופוזיציה שלא מצליחים להגיע להסכמות בינם לבין עצמם.

ב'מחנה הממלכתי' תקפו את 'יש עתיד': "לפיד הוכיח שאין לו יכולת להוביל לא אופוזיציה ולא קואליציה- עדיין לא שמענו אותו לוקח אחריות על המחדלים שלו. הוא ואנשיו עושים מה שהם הכי טובים בו - מטנפים על אחרים".

אחמד טיבי תקף אף הוא את נציג 'יש עתיד' בועז טופורובסקי: "סגן זמני לשבועיים לא יכול להיות ג׳וב. מקסימום בשביל בועז טופורובסקי זה ג׳וב כי אתה ג׳וב-לס. את כל ההישגים שלי בשנה האחרונה הבאתי בזכות דיאלוג עם אלקין ואיתך״

בועז טופורובסקי יש עתיד המחנה הממלכתי אחמד טיבי בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד